וואטסאפ

אהבה על הים – חוגגים עם אולמות אירועים בשרון

הבחירות שתעשו לאורך הפקת האירוע שלכם, ישפיעו באופן ישיר על האירוע החשוב ביותר בחייכם: אירוע החתונה. מתוך אולמות אירועים בשרון שיצא לכם לראות, יהיה עליכם לבחור באולם אחד בלבד שבו תשנו את הסטטוס הזוגי שלכם ותחגגו עם היקרים לכם. בלבו של נמל קיסריה וכ-2000 שנה לאחר ששלט בארץ הקיסר הרומאי, קם מתחם האירועים "קיסר ים".

החוויה המצפה לכם ולאורחים שלכם ב"קיסר ים" משלבת בתוכה את כל שאפשר לבקש: התפאורה האידאלית בחסות גלי הים התיכון, עתיקות היסטוריות ומרגשות ונמל מרהיב בו יצעדו האורחים שלכם בדרך לחגוג אתכם. אם גם בלבכם פועמת המשאלה לחגוג חתונה בטעם ישראלי-בוטיקי, עם המון אופי ומורשת – הגעתם אל המקום הנכון!

אנחנו מאמינים שהדרך אל אירוע מושלם לא עוברת בקיצורי דרך, אלא בדרך משמעותית המבוססת על ליווי אישי, יצירת שלווה וביטחון והענקת תשומת לב גם לדברים הקטנים ביותר שכנראה ורק אנחנו חושבים עליהם. אירוע החתונה שלכם הוא אולי אירוע של כמה שעות בודדות בלבד, אך הוא טומן בתוכו רגעים מרגשים שילוו אתכם לעוד שנים רבות שיסופרו לעוד דורות נוספים. מהשנה בה הקמנו את "קיסר ים", 2009, ועד היום – אנחנו מגשימים בכל יום מחדש סיפור אהבה לזוג נוסף. סיפור האהבה הבא? שלכם!

החופה שלכם: אהבה על חוף הים

כשאתם עוצמים עיניים ומדמיינים לעצמכם את המקום הרומנטי ביותר, מה אתם רואים? אם גם אתם מדמיינים לעצמכם מגע של חול זהוב, גלי תכלת ושקיעה מרגשת – "קיסר ים" הוא מתחם האירועים עבורכם! בעוד ישנם מתחמי אירועים בהם החופה נערכת ליד הים או אל מול הים, אנחנו מזמינים אתכם להתקדש בברית הנישואין ולשנות את הסטטוס ממאורסים לנשואים על חוף הים! המטרה שלנו היא לרגש ולהפתיע – גם אתכם וגם את האורחים שלכם. שניה אחרי שלב קבלת הפנים ורגע לפני מסיבת החתונה הגדולה, תזכו לצעוד יד ביד אל עבר גלי הים התיכון וליהנות מחופה הנערכת על הים! אין עוד יום מתאים יותר לקדש בו את הרומנטיקה מאשר אירוע האהבה הפרטי שלכם.

החוויה של האורחים מתחילה עם הגן הלאומי

"קיסר ים" הינו גן האירועים היחיד בישראל הנמצא בתחומו של גן לאומי – הגן הלאומי בקיסריה. החוויה של האורחים שלכם איתנו לא מתחילה בשלב קבלת הפנים בתוך מבואת הכניסה של המתחם שלנו, אלא עם האוצרות הנמצאים בכל פינה בתחומו של הגן בעל השם העולמי: עתיקות, גלי הים ואתרי תרבות ומורשת היסטוריים ומרגשים. אם חוויה נמדדת על פי תחילתה וסופה, אין כל ספק כי אנחנו מתחילים את החוויה של האורחים שלכם עם שריקת פתיחה ייחודית ושונה מכל שאפשר לצפות או לבקש.

מנהלי האירועים המובילים ביותר בישראל באירוע שלכם!

אחד הדגשים החשובים ביותר הוא המענה האנושי והליווי אליכם לאורך כל הדרך. לבטח גם אתם הענקתם לסוגייה זו חשיבות עם חיפוש אחר אולמות אירועים במרכז ובשרון. כשהשירות שאתם מקבלים טוב ומקצועי, הדרך הופכת לדרך שבטוח ונעים יותר לצעוד בה. צוות מנהלי האירועים שלנו מבוסס על חוד החנית של מנהלי האירועים בארץ. אחרי ניסיון של שנים בתחום הפקות האירועים והחתונות, התלכד לו יחד צוות מנצח שהציב לעצמו מטרה אחת: להגשים את חלום האהבה שלכם. הצוות שלנו זמין לכם בכל שלב ושלב לאורך הפקת האירוע וגם לאחריו. מנהלי האירועים שלנו יעניקו את המענה לכל השאלות, יתעמתו עם כל האתגרים ובעיקר יהיו קשובים לכל הצרכים שלכם.

היתרונות של חגיגת אירוע בוטיק

חגיגת אירוע ב"קיסר ים" היא חגיגה של אירוע בוטיק! לא רחוקים כלל הימים בהם המגמה הייתה לחגוג עם כמה שיותר אורחים, אך אנחנו בוחרים לחבק את הגוון האינטימי באירוע שלכם. ענף האירועים דבק כיום כמה שיותר באירועים קטנים עם כמות צנועה של מוזמנים – כזו המתחילה בעשרות ומגיעה עד לעד למאות בודדות בלבד. אירועי בוטיק הינם אירועים סולידים ואלגנטים יותר, המעניקים טון ייחודי מאד לאירוע שלכם. לאירועי הבוטיק עם "קיסר ים" יש כמה יתרונות שחשוב שגם אתם תכירו:

ראשית, בעת שאתם חוגגים עם כמות מצומצמת של אורחים, אתם מכירים את כולם. מסיבה זו, קל יותר להעניק תשומת לב לכל אורח וכך להיות כמה שיותר מעורבים באירוע שלכם. באופן זה, נוצר לו אירועי אינטימי שבו האורחים שלכם מרגישים הכי קרובים אליכם ואתם מרגישים קרובים מאד אליהם. בנוסף, הפקה של אירוע בקו בוטיקי הינה הפקה נוחה יותר כלכלית – שכן מאחר ואתם חוגגים עם פחות אורחים, העלות הכללית פוחתת. אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף אל גל אירועי הבוטיק שיעניק לכם מניפת זיכרונות מתוקים!

ארוחת שף בחסות שף דוד שרטר

שף דוד שרטר ינצח על מקהלת הסו-שפים באירוע החתונה שלכם! עבורנו הנוסחה לאירוע טעים וחווייתי ברורה ופשוטה: שף יצירתי שמתעדכן דרך קבע בטרנדים הקולינארים החמים ביותר, יצירתיות ללא גבולות וחומרי גלם איכותיים וטריים. אנחנו מאמינים שהחוויה הקולינארית באירוע הינה חוויה מעצבת, וכזו שבכוחה למנף את האירוע שלכם לגבהים! הבופה העשיר הנפרס בפני האורחים שלכם הינו במידה רבה התחנה האחרונה, כאשר עוד הרבה לפניה אנחנו נלווה אתכם ביחס אישי ומוקפד ובאמצעותו נאתר את הצורך שלכם ונבנה עבורכם את התפריט המתאים ביותר לטעמכם האישי ולאופי האירוע.

את תפריט האירוע שלכם נבנה בשיתוף פעולה מלא בשיאו של ערב הטעימות אליו תוזמנו. אתם תהיו הראשונים לטעום את המטעמים שיתבלו את האירוע שלכם, כאשר יהיה עליכם לבחור את אלו החביבים עליכם ביותר והם יוגשו לאורחים שלכם. כל מנה מופקת במלוא תשומת הלב ועם מתכונים מדוייקים, כאשר ניתן דגש רב לנראות המנות ויצירת חוויה חזותית מרשימה לאורחים שלכם. אל הבופה העשיר נשדך גם את בר המשקאות האלכוהולי המבוסס כולו על אלכוהול איכותי תוצרת חוץ.

אירועי קיץ, אירועי חורף

ישנם אולמות אירועים בשרון החוגגים אירועים רק בעונה אחת – עונת הקיץ. אנחנו ב"קיסר ים" מזמינים אתכם לחגוג את האירוע שלכם בעונה המתאימה לכם! מתחם האירועים שלנו תחום לחלל פנימי וחיצוני, כך שניתן לחגוג את האירוע בשני המתחמים השונים או במתחם אחד לבחירתכם בהתאם לעונה בה החלטתם לחגוג. מאחר והנוף הנשקף מהמתחם שלנו הינו חוף הים, בכל עונה בה תחגגו תיהנו מקסם ייחודי ומתפאורה מרגשת! את אירועי הקיץ ניתן לחגוג בחלל החיצוני והפנימי, ואילו את אירועי החורף אנו ממליצים לחגוג בחלל הפנימי בלבד דרכו ישנה תצפית מלאה אל עבר גלי הים התיכון. אז מי אתם: אנשים של שמש יוקדת או שאתם מעדיפים את גל הרומנטיקה החורפי?

מצפון ומדרום: כל האורחים בדרך אל קיסריה

מאחר ואתם לא חתן וכלה אלא גם מארחים, חשוב מאד שתחשבו את כל הפרמטרים השונים המבססים את האירוע שלכם, כאשר המטרה היא לבסס נוחות לאורחים היקרים ללבכם. כך גם עם לוקיישן מתחם האירועים שלכם: הדרך אל קיסריה נוחה מצפון ומדרום – זאת הודות לצירי תנועה מרכזיים המובילים אליה, מה שמאפשר לכל האורחים שלכם להגיע אל "קיסר ים" בקיסריה מכל נקודה ובנגישות מלאה.