וואטסאפ

בחירת גן אירועים לפי האופי שלכם

בחירת גן האירועים – הבחירה הכי חשובה בחתונה:

התארסתם? מזל טוב! עכשיו מתחילות ההכנות ליום הגדול. לצד השמחה הגדולה וההתרגשות העצומה, הפקת חתונה הינה עסק לא פשוט ומצפה לכם עבודה רבה עד לאירוע הגדול שלכם. אבן הפינה מתחילה בבחירת גן האירועים. יש היאמרו כי זו הבחירה הקריטית ביותר אשר עליה אנחנו עתידים לבנות את כל האירוע שלנו וליצוק לו את האופי שלו. אם כן, איך בוחרים גן אירועים?

 

אולי יצא לכם לארח אורחים בביתכם בחג, בערב שישי או ביום הולדת, אך ישנו אירוע אחד שהאירוח בו שונה מכל אירוע אחר: אירוע החתונה שלכם. בתור מארחים אנחנו רוצים להעניק את האירוח הטוב ביותר לאורחים שלנו וכך דואגים לאוכל המשובח ביותר, לאלכוהול האיכותי ביותר ולאווירה מפנקת ומזמינה שתגרום לאורחים שלנו להרגיש בבית. כל אלו תקפים בדיוק גם לאירוע הגדול בחיינו הקורה פעם בחיים וזו סיבה מספיק טובה להבטיח כי האירוע שלנו יהיה אירוח בלתי נשכח ליד הים.

 

שאלו את עצמכם שאלות מקדימות:

כיום בישראל יש מאות מתחמי אירועים אשר עתידים להיות הבית המארח שלכם ביום חתונתכם. לשמחתנו יש מגוון מספיק גדול ובעת שנחפש לנו את המתחם המושלם לאירוע חיינו נוכל למצוא מתחם אשר יהלום את האופי שלנו. גנים סגורים, גנים פתוחים, חתונה בטבע או חתונה על הים – הכל פתוח בפנינו. ראשית, עליכם לבדוק עם עצמכם איזה אופי של אירוע תרצו לייצר ואז תצאו לדרך בחיפוש אחר המתחם המושלם עבורכם.

 

חתונה עם חיבור לטבע – חתונה על הים:

אלו המבקשים ליצור אווירה של חופש עם חיבור לטבע לבטח ימצאו בחתונה על הים כאופציה המועדפת. גלי הים, החול החם והנוף עוצר הנשימה ילוו את חתונתכם ויהוו עבור מיטב האורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת.

 

זוגות חורפיים – גני אירועים סגורים:

למרות ההנחה הרווחת כי שיאה של עונת החתונות הוא בקיץ וזו עונת הפרימיום, זוגות רבים לא אוהבים את הקיץ ואוהבים דווקא את החורף ומוצאים בו רומנטי וכמועדף להתחתן בו. גשמים, מזג אוויר קריר ואוויר אירופאי הפכו להיות מצרך מבוקש ומענה נפלא לזוגות שהחורף הוא שיא הרומנטיקה עבורם.

 

חתונה בטבע:

זוג המבקש ליצור חתונה בסגנון שנטי ומשוחרר לבטח ישמחו לגלות שיש גני אירועים בטבע. שטחים פתוחים, אש לצד החופה, פופים ושלל אקססוריז יקשטו את החתונה בטבע ויהפכו אותה לאירוע יחסית זר בנוף החתונות, אך בהחלט כמאד ייחודי.