וואטסאפ

חתונה בשרון - כך תהפכו אותה למרגשת

הספירה לאחור החלה: בקרוב מאד תחגגו חתונה קטנה בשרון עם בני המשפחה והחברים הקרובים. אתם משקיעים בכל חלק וחלק באירוע, אך רוצים להשקיע בחלק אחד במיוחד: טקס החופה. איך תרגשו ותפתיעו את האורחים שלכם המגיעים אל גני אירועים בקיסריה לחגוג אתכם?

הסרטתם את הצעת הנישואין? הקרינו אותה!

לא מעט הצעות נישואין נערכו כהצעות בהפתעה. חלק מאותה הפתעה הייתה גם להסריט את ההצעה על ידי מצלמות נסתרות – הכל במטרה להנציח את הרגע המרגש והחד פעמי הזה. רוצים להפוך את החופה שלכם ליותר מרגשת ממה שהיא? תוכלו לתאם עם מנהלי האירוע של אולם אירועים בשרון את הקרנת ההצעה במעמד החופה. בעוד האורחים שלכם רק שמעו על ההצעה המרגשת, כעת תהיה להם הזדמנות לצפות באותם רגעים מרגשים בהם אתה כרעת ברך ואת קיבלת טבעת המגלמת בתוכה את סיפור האהבה שלכם.

כשהבלדה הופכת לשיר מסיבות

כידוע, אל החופה נכנסים בשיר רומנטי מז'נאר הבלדות. האורחים שלכם מצפים לראות אתכם צועדים יד ביד אל עבר  החופה, אך מה שהם לא יודעים הוא שאתם מכינים להם הפתעה. כיום לא מעט זוגות בוחרים לשבור את הבלדה עם שיר מסיבות קצבי, רגע לפני שהשיר נגמר. מאחר ואירוע החתונה שלכם מוכתר גם על ידכם כ"מסיבת חתונה", למה שלא תתחילו את המסיבה שלכם במעמד החופה? אולמות אירועים בשרון מאופיינים במנהלי אירועים יצרתיים מאד שישמחו לבנות יחד אתכם את הקונספט המדליק ואפילו להמליץ לכם על השירים שאיתם תוכלו להיכנס. אתם אולי חוגגים חתונה קטנה עם אולם אירועים בקיסריה, אך החוויה ואפקט ההפתעה? הכי גדולים שיש!

הפכו את האורחים שלכם לחלק בלתי נפרד

גן אירועים בשרון יעניק לכם את התפאורה העשירה, הרומנטית והיוקרתית, אך בכל הקשור להפקת החופה – הרי שיש לכם יד חופשית והיא לגמרי עליכם. דרך נוספת להפוך את החופה שלכם עם גן אירועים בקיסריה לעוד יותר מרגשת, היא להפוך את האורחים שלכם לשותפים מלאים. לרוב, קהל האורחים שלכם מתפקד כקהל, ואילו אתם הכוכבים הראשיים. זיכרו כי הקהל שלכם מבוסס על אנשים קרובים אליכם – בני המשפחה והחברים, כך שיהיה מרגש מאד להפוך אותם לשותפים. איך עושים זאת?

דרך אחת היא לשיר עם האורחים שלכם שיר אהבה, שיר תפילה או כל שיר אחר שתרצו. רגע שכזה בו כל האורחים שלכם מתאחדים ושרים מלבם אליכם, הוא רגע עוצמתי שלא תשכחו לעולם. דרך נוספת להפוך את האורחים שלכם המגיעים אל גני אירועים בשרון לשותפים הוא לחלק להם בלונים לבנים – כאלו המסמנים טוהר. עם האות, כל הבלונים יעלו אל על ומעבר לאפקט הויזואלי המרשים, מדובר על רגע עוצמתי שבו לוקחים חלק כל האהובים עליכם.

מי מנחה את החופה? האחיינים שלכם

יש לכם אחיינים קטנים שאתם אוהבים אהבת נפש? בלא מעט אירועים החליטו הזוגות החוגגים עם אולמות אירועים בקיסריה להעביר את שרביט ההנחייה לאחיינים שלהם. מעבר לכך שמדובר על רעיון מאד מקורי, מדובר בעיקר על רגע מרגש, בו האחיינים היקרים לכם כל כך, הם אלו שמברכים אתכם ומובילים את אירוע החופה. חתונה קטנה בקיסריה תעניק לכם רגעים מרגשים לכל החיים!