וואטסאפ

10 הדיברות לחתונה המושלמת

היא אמרה "כן", עכשיו כבר אפשר לתכננן את האירוע המושלם שלכם. במאמר זה נציג את עשרת הדברים החשובים ביותר לאירוע בלתי נשכח!

 

1.לוקיישן מושלם:

אין ספק שהחתונה שלכם מתחילה ונגמרת בלוקיישן שתבחרו. איך בוחרים לוקיישן מושלם? מקשיבים ללבכם. לא מעטים הזוגות שחלמו תמיד על חתונה קטנה הנערכת ליד הים בגן אירועים יוקרתי. אם זה החלום שפעם בכם  תמיד – הגשימו אותםו. לוקיישן מושלם הוא לוקיישן המושלם עבורכם, כך שחשוב לאפיין את אירוע החלומות שלכם טרם אתם יוצאים למסע.

 

2.קייטרינג משובח:

אחד הפרמטרים להצלחה של אירוע הוא טיב האוכל בו. מדובר כנראה על אחד הספקים החשובים ביותר באירוע שלכם, ולכן חשוב להשקיע בו. מרבית גני האירועים ישדכו לכם את קייטרינג הבית המנוצח על ידי שף, כך שתוכלו להיות בטוחים שמדובר במטעמים איכותיים וטעימים במיוחד.

 

3. בר משקאות איכותי:

בשלב קבלת הפנים, החופה ורחבת הריקודים, האורחים שלכם נהנים לאחוז בכוס משקה אלכוהולי. חשוב לוודא כי גן האירועים שלכם הוא גן שיש בו בר משקאות משובח. גני האירועים האיכותיים דואגים למשקאות תוצרת חוץ בלבד, הידועים כטעימים ויוקרתיים יותר.

 

4. דיג'י תותח:

אתם יכולים לדמיין לעצמכם את רחבת הריקודים ללא דיג'י מקצועי ומוסיקלי במיוחד? על כתפי הדיג'י מונחת אחריות רבה והיא לדאוג שאף אורח לא ישאר על הכיסא בשלב רחבת הריקודים.

 

5. צלם מקצועי:

מה שבסוף נשאר לכם מהאירוע הגדול שלכם הוא זיכרונות: כאלו הנמצאים בלבכם וכאלו שתוכלו לראות ולהיזכר תמיד באלבום התמונות. הבטיחו לעצמכם ביום הגדול שלכם צלם מקצועי שיתעד את האירוע על הצד הטוב ביותר.

 

6. רשימת מוזמנים שווה:

בשמחה כמו חתונה, קהל האורחים שלכם משחק תפקיד חשוב מאד. רוצים להבטיח לעצמכם חתונה המוכתרת כהצלחה? הזמינו את מיטב החברים והמשפחה שיהפכו את היום המיוחד שלכם ליום השמח בחייכם. לא משנה אם מדובר בחתונה גדולה או חתונה קטנה – רשימת מוזמנים שווה חייבת להיות.

 

7. אטרקציה מגניבה:

כיום נהוג לשלב אטרקציה באירוע, כזו המעניקה מימד של כייף, בידור וחוויה לאורחים. כיום ענף האירועים מציע לכם מאות של אטרקציות – החל מזיקוקים ופירוטכניקה, דרך צלמי המגנטים ועד לזמרים אורחים.

 

8. מזכרות לאורחים:

עם יציאת האורחים שלכם מגן האירועים, תוכלו להעניק להם מזכרת קטנה מכם. מזכרות שכאלו יכולות להיות כוסות צ'ייסרים, מארז מקרונים מפנק, מחזיק מפתחות או עץ צמחי תבלין.

 

9. צוות מנצח:

אל תשכחו שעל החתונה שלכם מנצח מאחורי הקלעים צוות, וחשוב מאד שיהיה צוות מנצח. מפיקי החתונות עובדים מסביב לשעון על מנת להפוך את האירוע שלכם לאירוע שתמיד חלמתם עליו. אין כל חשיבות לגודל האירוע, כך שגם על חתונה קטנה מושקעים מאמצים רבים.  

 

10. זוג מאוהב:

בלעדיכם, כל אירוע החתונה לא שווה דבר. הנוכחות שלכם, האהבה הגדולה שלכם והשמחה שאתם מביאים אתכם – היא מה שהופך את אירוע החתונה לאירוע כה גדול ונוצץ. אז רק אל תשכחו להגיע, כולם מחכים רק לכם!