וואטסאפ

מתחתנים ב"קיסר ים"? כל מה שתמיד חלמתם עליו

מהרגע הראשון ידעתם שאתם רוצים לחגוג חתונה בשרון? "קיסר ים" מזמין אתכם לחגוג את האירוע הגדול שלכם באווירה ייחודית, טעם ממכר ואיכויות השמורות רק לנו! אז מה זה אומר להתחתן אצלנו? להרגיש ולחוות הרבה מעבר ממה שחשבתם שאפשר. חתונה בקיסריה ב"קיסר ים" – מוכנים?

1.אוצרות מהטבע:

כשאתם מחפשים גני אירועים בשרון, חשוב לכם בעיקר לבדוק איך הם נראים מבפנים ומה הם מציעים לכם. אצלנו ב"קיסר ים" את יכולים ליהנות מכל העולמות: נראות מרהיבה של אולם בוטיקי, לצד מראות עשירים ונדירים הנוכחים בכל פינה מכל תצפית. מה מחכם לכם מסביב לנו? נוף מרהיב של גלי הים התיכון וזה לא הכל!

2.נכסים היסטוריים:

האם חשבתם כי בדרך אל האירוע שלכם יזכו כל האורחים לצפות באתרים היסטוריים ותרבות עשירה בחסות הגן הלאומי קיסריה? "קיסר ים" – גן אירועים בקיסריה, הוא מתחם האירועים היחיד בישראל השוכן בתחומו של גן לאומי. כך, הרצון שלכם להעניק חוויה גדולה לאורחים שלכם מתממש, ומתחיל עוד טרם האירוע בדרכם אל הגן.

3.צוות הפקה מקצועי:

כשבונים בניין חדש, חשוב לבסס בסיס חזק על מנת שזה יוכל לתמוך את כל המגדל. דומה הדבר עם הפקת האירוע שלכם: הבסיס האיתן שלכם הוא צוות ההפקה המקצועי הזמין לכם. מפיקי האירועים שלנו הם המובילים ביותר בישראל והינם בעלי ניסיון עשיר ורזומה מפואר בתחום הפקות האירועים בארץ. בנוסף ל"קיסר ים", הינם אלו המובילים גם את המתחמים המובילים EAST TLV, נאות קדומים, אקו ועוד.

4.שילוב בין מתחם חיצוני לפנימי:

אתם לא יודעים אם לבחור בין אולמות אירועים בשרון ובין גני אירועים בקיסריה? למה שתתפשרו על סוג אירוח ספציפי אם אפשר ליהנות פשוט משניהם גם יחד? "קיסר ים" משלב גם חלל חיצוני וגם חלל פנימי. המשמעות היא שהאורחים שלכם נהנים משני חללים שונים לאורך האירוע, כך שהאירוח הופך אטרקטיבי יותר, תוך שחלקי האירוע השונים מתארחים בחלקים שונים: קבלת הפנים בחלל החיצוני והמשך האירוע בחלל הפנימי.

5.חגיגה בכל ימות השנה:

"קיסר ים" - גן אירועים בשרון מנגיש כאמור חלל פנימי וחלל חיצוני. כך, את יכולים לחגוג את האירוע שלכם מתי שרק תרצו! לצד הזוגות שהשמש הקייצית קורצת להם ועל כן הם רוצים לחגוג חתונה קטנה בקיץ, ישנם זוגות שעבורם מזג האווירי הסגרירי הוא הרומנטי ביותר והתזמון המושלם לחגוג את האירוע. באירועי הקיץ תוכלו ליהנות משילוב בין שני המתחמים, ובאירועי החורף יחגג האירוע שלכם בחלל הפנימי. אתם מחליטים מתי, ואנחנו חוגגים!

6.מטבח שף ייחודי:

כשהגעתם אל אולם אירועים בשרון, האם חשבתם כי תזכו לארח את האורחים שלכם במנות מוקפדות ואיכותיות שהינן תוצר של מטבח שף? בעוד אולמות אירועים בקיסריה שאינם אנחנו מסתפקים בקייטרינג בלבד, אנחנו החלטנו ללכת על הטוב ביותר ולהעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינארית יוצאת דופן! מגיע לאורחים שלכם את הטוב ביותר, ושף דודו שרטר ידאג למרכיבים הטובים ביותר, הטעמים המרגשים יותר והנראות המזמינה ביותר לכל מנה ומנה.

7.בר משקאות משובח:

אז מצד אחד תוכלו להרים עם האורחים שלכם לחיים עם מגוון מצומצם ולא איכותי במיוחד של אלכוהול, אך מצד שני תוכלו להרים לחיים עם טיפה מרה שתהפוך במהרה לחגיגה מתוקה ושמחה! אנחנו לא מתפשרים על שום מרכיב באירוע שלכם, ובטח לא כשזה מגיע לרווחת האורחים שלכם.

8.חופה על הים:

אם חוף הים הוא המקום הרומנטי ביותר בעולם, למה שלא תתקדשו בו ובתחומו תשנו את הסטטוס הזוגי שלכם? עם "קיסר ים" אתם חוגגים את האירוע שלכם הכי קרוב לטבע ובאווירה רומנטית שלא ניתן לייצר או להעתיק בשום מקום אחר! אתם והאורחים שלכם הולכים להתרגש, להחזיק ידיים ולהתמלא באהבה עם חופה הניצבת אל מול גלי הים התיכון.

9.אירוע בוטיקי:

אם פעם הייתה מגמה לערוך אירועים עם כמות אדירה של מוזמנים, הרי שכיום לא מעט זוגות דבקים ברצונם לחגוג אירוע באווירה אינטימית ובוטיקית. אנחנו מזמינים אתכם לחגוג את האירוע שלכם עם הקהל האורחים הקרוב ביותר אל לבכם באווירה חמימה ונעימה. המתחם הפנימי שלנו מעוצב בקווים קלאסיים ועדינים, והמחתם החיצוני הינו גינה מוריקה המשקיפה אל הים והאתרים השונים של הגן הלאומי.

10.השמיים הם הגבול:

אם לאהבה אין גבולות, אנחנו בטח לא אלו שנשים לה גבולות. אנחנו מזמינים אתכם אלינו עם כל משאלה הפועמת בלבכם. אנחנו נעשה הכל כדי להגשים אותה ולהעניק לכם טעם מתוק מהאירוע המרגש שלכם. החוויה הטובה שלכם היא ההצלחה האדירה שלנו. אנחנו מחכים רק לכם!