וואטסאפ

קיץ של אהבה ב"קיסר ים"

עונת האירועים הרשמית היא ללא ספק עונת הקיץ! לחגוג אהבה עם שמש מלטפת היא משאלתם של לא מעט זוגות, וגם שלכם. אולם אירועים בשרון כמו "קיסר ים", מזמין אתכם לקחת את האהבה שלכם הכי קרוב שאפשר אל הטבע, ולהישבע בשבועת האהבה אל מול נופים מרהיבים. אז אם עדיין תהיתם למה חתונה קייצית ב"קיסר ים" - גן אירועים בשרון, היא החתונה בשבילכם – הנה כל מה שחשוב שתדעו רגע לפני ששוברים את הכוס בחופה...

הזדמנות אחת לחגוג אהבה:

סביב אירוע החתונה ישנה הילה של "פעם בחיים": פעם בחיים אתה מציע נישואין ואת מקבלת הצעת נישואין ופעם בחיים יש לכם הזדמנות לחגוג את האהבה הגדולה שלכם. המשמעות היא שיש לכם פעם אחת ויחידה לארח את האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר בגן אירועים מרהיב שיעניק לכם את פס הקול שלו אתם כמהים. "קיסר ים" - גן אירועים בקיסריה, מאפשר לכם לגעת בחלומות האהבה המתוקים שלכם ואף להפוך את כל האורחים שלכם לשותפים בחלום הזה. מה מחכה לכם בחגיגת האירוע איתנו?

שילוב אידיאלי של מתחם חיצוני ופנימי:

בעוד ישנם גני אירועים בקיסריה המבוססים על חלל חיצוני בלבד, "קיסר ים" מורכב מחלל חיצוני ופנימי. המשמעות? ניתן להפיק את האירוע בצורה טובה יותר ולארח את האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר. זיכרו: אומנם אתם נכנסים אל נעליהם של חתן וכלה, אך אתם גם מארחים באירוע שלכם. על כן, הרצון שלכם לארח על הצד הטוב ביותר בא לידי ביטוי באירוח ובהפקה נכונים של אירוע. האירוח במתחמים שלנו יתחיל בשלב קבלת הפנים בחלל החיצוני תחת כיפת השמיים, וימשיך הלאה אל אירוח במתחם הפנימי שבו תרקדו ותחגגו אהבה. חתונה קייצית מאפשרת מיקסום אידיאלי של המתחמים הודות למזג האוויר הנעים, קרני השמש המלטפות והבריזה הנעימה המגיעה מהים.

נוף מרהיב הסובב אתכם מכל פינה:

חתונה בקיסריה עם "קיסר ים" היא חתונה שבה אתם נהנים מנוף מרהיב שלא תוכלו לקבל בשום מקום אחר! בין כל האורחים שלכם, האם כללתם גם את גלי הים התיכון? באירועי הקיץ שלנו ב"קיסר ים" - אולם אירועים בקיסריה, אתם זוכים לתפאורה מרהיבה של גלי תכלת, אופק מרהיב ובלתי נגמר, חול זהוב ועתיקות היסטוריות. בעוד אולמות אירועים בקיסריה שאינם "קיסר ים" מעצבים את האולמות על בסיס חידושים טכנולוגיים, אנחנו נהנים מאיכויות ונופים מרהיבים ונדירים בחסות הטבע! בדרכם אל האירוע שלכם, יעברו האורחים שלכם בתחומו של הגן הלאומי קיסריה, כך שהחוויה שלהם מתחילה עוד טרם כניסתם אל הגן שלנו.

חופה על הים? יש כזה דבר:

האם חשבתם על חופה על הים כשחשבתם על חתונה בשרון? ב"קיסר ים" אתם יכולים לאהוב ולהתקדש בברית הנישואין במקום הרומנטי ביותר: חוף הים. אתם, האורחים שלכם והחופה במקום אחד! לא מעט הצעות נישואין מתרחשות בחוף הים, אך האם חשבתם שתוכלו להביא את כל האורחים שלכם אל הים אל טקס החופה? איתנו זה בהחלט אפשרי. החופה באירוע שלכם שכך או כך מסתמנת כשיא האירוע, כעת הופכת להיות שיא מרגש במיוחד כשאתם מוקפים באורחים היקרים ללבכם ושקיעה זוהרת במיוחד. אתם כבר לא צריכים לפחד להעז לחלום – "קיסר ים" הוא המקום שבו כל חלומות האהבה שלכם מתעוררים לחיים.

מסיבת קיץ שלא תשכחו בקרוב:

גם אם תחגגו איתנו חתונה קטנה ובוטיקית יותר, וגם אם תזמינו אל האירוע שלכם קהל מוזמנים גדול יותר, אנחנו יכולים להתחייב על כך שמחכה לכם מסיבה קייצית שלא תשכחו בקרוב! אירועי החתונה אצלנו נחגגים כמסיבות חתונה המופקות היטב, ומבוססות על אוכל טוב ואלכוהול משובח. על רחבת הריקודים אצלנו ב"קיסר ים" תצטרכו רק להביט סביבכם ולראות את גלי הים שרוקדים גם הם לצלילי האהבה שלכם! כל שנותר לכם הוא לקחת נשימה, לעצום עיניים ולדמיין את אירוע החלומות שלכם – אנחנו נדאג להגשים אותו בשבילכם.

אירוע צהריים קייצי – מה דעתכם על זה?

גני אירועים בשרון לעתים תוחמים את שעות האירועים שלהם לשעות הערב, אך אנחנו מנגד מזמינים אתכם לאירוע חתונה קייצי בשעות הצהריים! חתונות השישי הפכו ללהיט של ממש, ואם יש דבר שהופך אותן ללהיט גדול עוד יותר הוא חגיגה ב"קיסר ים". חלמתם תמיד על חופה על הים, ציוץ ציפורים, נוף של גלי הים והאורחים היקרים שלכם? גן האירועים שלנו הוא בדיוק התשובה לכם! תאורה טבעית ושמש חמימה יצבעו את האירוע שלכם בצבע קייצי ומחמיא, צוות ההפקה שלנו ידאג לכל הנדרש מא' ועד ת', והאורחים שלכם? הם יהיו שבעי רצון ולא יפסיקו להרעיף עליכם מחמאות!