וואטסאפ

חתונה קטנה בקיסריה כל הסיבות למה כן

נדמה שישנה תמימות דעים, והחלטתם לחגוג את החתונה שלכם בפורמט של חתונה קטנה בקיסריה. כנראה שיש לכם סיבה מספיק טובה מדוע בחרתם לחגוג דווקא כך. אל הסיבה שלכם, יש עוד ארבע סיבות מדוע בחרתם נכון.

 

פחות מוזמנים, יותר אינטימות:

כאשר חוגגים חתונה קטנה, מדובר בראש ובראשונה על קהל מוזמנים מצומצם. חתונות שכאלו מתחילות לערך ב-100 מוזמנים ומגיעות עד כ-300 מוזמנים. חתונה קטנה מאפשרת לכם באמת להיות מארחים בחתונה שלכם, ולא בני זוג לא נגישים שמעבר לעובדה שלא ניתן להנות מהם, גם לא ניתן להגיע לחבק אותם ולברך אותם במזל טוב. חתונה אינטימית מאפשרת לכם לחגוג עם היקרים לכם מכל, ברשימת מוזמנים שכל כולה האנשים היקרים ללבכם. גני אירועים בקסריה, מאפשרים לכם לחגוג כך בהחלט.

 

ממנפים את הלוקיישן עד הסוף:

קיסריה לא פעם הוכתרה כאחת הערים היותר רומנטיות בישראל, כך שלחגוג את החתונה שלכם בעיר הרומנטית, אכן הופכת את אירוע האהבה שלכם לאירוע מיוחד. מה הופך את קיסריה לכה מיוחדת? בין היתר – הלוקיישן המושלם שלה כעיר חוף הנושקת לים. תשמחו לגלות כי ישנם גני אירועים המאפשרים לחגוג ממש על יד הים. בעת שתבחרו גן אירועים בקיסריה, המאפשר לכם לערוך חופה על הים – הרי שהחתונה שלכם הופכת להיות כל מה שתמיד חלמתם עליו. המציאות עולה כל דימיון? בהחלט!

 

היסטוריה ומודרנה נפגשים:

העיר קיסריה מקפלת בתוכה היסטוריה עשירה, אתרים נדירים ואפילו מבנים ופסלים הנוכחים עד עצם היום הזה בנמל. בעת שאתם מזמינים את האורחים שלכם אל קיסריה, אתם לא רק מזמינים אותם אל האירוע, אלא גם מעניקים להם מימד מרגש של ביקור באחת הערים העשירות ביותר מבחינה תרבותית בישראל. לא מעטים מתחמי האירועים הממוקמים בלב ערים, על צמתים או בפרדסים מרוחקים. כאן, אתם נהנים מהאפשרות להיות ה-אירוע, ולא עוד אירוע. אולמות אירועים בקסריה, כאלו שיעניקו לכם אפשרות לחגוג בחלל חיצוני וגם בחלל פנימי, ימנפו את החוויה שלכם ושל האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

בריזה מושלמת לאירוע:

העונה החמה של האירועים היא עונת הקיץ. אלו המבקשים לחגוג בעונה הזו עושים זאת מאחר ומדובר על העונה החמה, איך אינם מבקשים לעצמם אירוע חם. הקיץ הישראלי ידוע בעומס החום ובימי השרב הכבדים, אך אלו כמובן  לא רצויים כלל באירועים. בעת שאתם מתחתנים בקיסריה, בגן אירועים הנושק לים – הרי שאתם לא רק נהנים מנוף רומנטי עוצר נשימה, אלא גם מאוויר שאין דומה לו. אוויר הים הוא מצנן הקיץ הרשמי, המעניק לכם אוויר טבעי ומלטף ביום האירוע שלכם. זיכרו, כי תמיד תוכלו להנות מאירועי הקיץ ומחתונות קטנות, בעת שתבחרו לחגוג באולם. אולמות אירועים בקסריה, בשונה מגנים בלבד, מאפשרים לכם לחגוג משני חללים במקביל, וכך להבטיח גם פתרונות של מיזוג אוויר לחתונה הקטנה והמיוחדת שלכם.