וואטסאפ

המגמות העכשוויות בעולם החתונות

בטבעת אירוסין? יש. תאריך יעד? יש. רשימת מוזמנים? יש. כל שנותר כעת הוא לבחור את מתחם האירועים שיזכה לארח את היום הגדול בחייכם ולהחליט על קונספט לחתונה שלכם. חשבתם שלבחור טבעות אירוסין זה עסק  סבוך? כעת מתחילה העבודה האמיתית. עד לא מזמן כל החתונות נערכו בפורמט מסוים שהיה ברור וקבוע מראש, אך כאשר מדובר על ענף החתונות, מדובר על ענף שלא מפסיק להמציא את עצמו ולהציע אינספור שידרוגים. אחד הדברים החשובים ביותר לבני הזוג המתחתנים הוא להעניק את האירוע כחוויה לאורחים. הרצון להעניק ערך מוסף וקצת יותר מאירוע סטנדרטי, מביא רבים לחשוב על קונספט שיוביל את החתונה.

 

חתונה טבעונית:

אפשר לומר שטרנד הצמחונות והטבעונות כבר אינם נחשבים כטרנד חולף, אלא כדרך חיים של המון אנשים. זוגות רבים מארחים קהל טבעונים או צמחונים רב באירוע החתונה שלהם, עד שהם מחליטים לערוך חתונה המתבססת כולה על קייטרינג טבעוני או צמחוני. פעם החלטה שכזו הייתה מתקבלת בהרמת גבה, אך כיום יותר ויותר אנשים, גם אלו החובבים בשר, מוצאים בקייטרינג הטבעוני כעשיר, מגוון ובעיקר טעים.

 

חתונת שישי צהריים:

את אירוע החתונה רבים מקשרים לאירוע הנערך בערב, אך בעת שמזג האוויר מתאפשר ונמצאים בתפר שבין האביב והקיץ, זוגות רבים מחליטים לערוך את החתונה ביום שישי בצהרי היום. חתונות שכאלו מקבלות גוון מיוחד של רומנטיקה, רוך ועדינות. חתונת שישי צהריים מומלץ לערוך בגן אירועים בקיסריה פתוח או במתחם הנמצא ליד הים, וכך למקסם את החוויה ביומכם הגדול.

 

חתונה בשני חלקים:

מדובר בטרנד הנמצא בחיתוליו שנמצא מוצלח עבור המון זוגות. חתונה בשני חלקים מתבצעת באופן כזה בו החלק הרשמי של החופה והקידושין נערך בשעות הבוקר עם המשפחה המורחבת, והחלק השני שהוא מסיבת החתונה, נערך במקום אחר לגמרי עם שלל החברים. המטרה בפורמט כזה של אירוע היא להתאים אירוע לקהל המבוגר יותר ואירוע לקהל הצעיר יותר. את החלק הראשון אפשר לערוך בבית כנסת ואחר כך במסעדה המתאימה לחתונה, ואילו את החלק השני במתחם המתאים למסיבת חתונה גדולה.