וואטסאפ

דברים שחשוב לשים עליהם דגש לקראת האירוע

בשעה טובה אתם עורכים אירוע משמח לכל בני המשפחה והחברים הקרובים. כעת מתחיל שלב ההתארגנות, הבדיקות וההשוואות שחשוב לעשות לקראת קבלת ההחלטות. יש לנו כמה טיפים בשבילכם למה לשים לב כאשר אתם בוחרים, דברים שחשוב לשים עליהם דגש כדי להבטיח הצלחה מלאה והנאה של כולם. מהאום ועד קייטרינג לאירועים פרטיים.

 

מיקום האירוע חשוב:

זה נשמע כמעט טריוויאלי אבל לא עט אנשים בוחרים לא נכון את המיקום של האירוע שהם, ואחר כך חושבים שאולי היו צריכים לבחור במקום שיענה טוב יותר על הצרכים שלהם. מיקום האירוע צריך להיות אסתטי, נעים, ועם זאת בעל גישה נוחה לכל האורחים שלכם וכזה שיכול להכיל את כולם בנוחיות ולא בצפיפות. המיקום יכול להיות אולם אירועים סגור במקום מרוחק יחסית אבל נגיש לתחבורה, כל עוד יש לידו מספיק מקומות חניה נוחים לכולם. והוא יכול להיות גן ארועים בקיסריה קסום הממוקם באזור יפהפה שבו הנוף והאתר מהווים תפאורה מרשיה לאירוע שלכם. בגן אירועים יש לוודא שיש גם אפשרות לכסות בזמן החורף או באירוע שנערך בצהריים, כדי שמזג האוויר לא יקלקל לכם.

 

עיצוב לטעמכם:

זה ברור שהאולם חייב להיראות כמו שאתם אוהבים, אלגנטי ומכובד, או צעיר ושובב. זהו האירוע שלכם. אבל גם אם רק תנאי הפתיחה שלו טובים לכם, בדקו שיש להם מעצב בית או שאפשר להביא מעצב אירוע משלכם כדי שייראה בדיוק לפי הטעם שלכם. לנראות של אירוע יש חשיבות מרובה. לעיצוב שלו עם בלונים או פרחים, צבעים או אלמנטים מיוחדים יש רושם אדיר שמשפיע גם על האווירה שזוכרים תמיד.

 

קייטרינג לאירועים פרטיים:

גם אם אתם בני המזל שרוב האורחים שלהם יאהבו כל מנה שתגישו להם הקפידו על שירותי קייטרינג מעולים, שיוכלו להפתיע אתכם ביצירתיות שלהם בלי להתפשר על חומרי גלם מעולים. אם אתם יודעים שי שלכם אורחים טבעונים, צמחונים, אוכלי בשר או ילדים קטנים ובררנים, היכולת של קייטרינג לאירועים פרטיים שכאלה חשובה פי כמה כשמדובר בתכנון תפריטים מיוחדים. כמו כן, אל תשכחו את הכשרות. כשרות בסיסית היא דרישת המינימום  אצל רבים, אבל יש כאלה שאצלם יש גם כשרויות נוספות שכדאי לברר עליהן, אם תרצו להתחשב בהם. בכל מקרה, שירותי קייטרינג ישמחו לספר לכם מהם היתרונות בארוחת מנות ליד השולחן, לדוגמה, או תפריט של דוכני מזון או בסגנון בופה, ולהציע לכם הצעות מחיר הוגנות. זכרו לבדוק גם ניסיון, המלצות ועבודות קודמות שלהם, ואל תוותרו על טעימות כדי להחליט סופית.

 

צלם מגנטים ודי-ג'יי:

באירוע שלכם מסתובבים לא מעט אנשי מקצוע כדי לדאוג לכך שיישארו לכם הזיכרונות הכי יפים ממנו. אל תשכחו לתאם ולסכם במדויק עם צלם המגנטים ועם הדי-ג'יי שלכם בדיוק את כל הציפיות והרצונות שלכם באירוע, כדי שהשירות ישביע את רצונכם בזמן האירוע.