וואטסאפ

חתונה בטבע, גן אירועים או בכלל חתונה על הים

אם חשבתם שלחפש דירה בתל אביב זו משימה קשה, חכו לרגע שתתארסו. או שבעצם, הנכם כבר מאורסים ואתם בדיוק בשלב בו אתם מחפשים את המקום המושלם לערוך את החתונה שלכם. מתחם האירועים בו תבחרו לבסוף הינו בעל משקל רב ובמידה רבה הוא הופך להיות תעודת הזהות של החתונה שלכם. כמו שבביתכם אתם מארחים בחלל הסלון את האורחים, במתחם האירועים אתם מארחים ביום חתונתכם את מיטב יקיריכם. לכן עולה השאלה: היכן כדאי לחגוג את החתונה? השאלה הזו מעסיקה זוגות רבים ולכן לא מעטים הזוגות שבודקים מספר לא מועט של מתחמי אירועים טרם הם בוחרים את המקום המושלם עבורם. אז בואו נעשה קצת סדר.

 

חתונה בטבע:

אם פעם חתונה בטבע הייתה נחלתם של החוזרים מהודו, האנשים הרוחניים או אלו המבקשים חתונה צנועה יותר, הרי שהיום חתונה בטבע הפכה לנחלת הכלל. ישנם כיום לא מעט מתחמי אירועים הממוקמים בשטחים פתוחים ומוריקים המאפשרים לחגוג חתונה באווירה של טבע עם חיבור וזיקה מלאה לטבע. כמובן שאירועים מהסוג הזה מתאימים פחות לאירועי החורף והם רלוונטים יותר לאירועי האביב והקיץ שכן מדובר בטבע ואופי האירוע הוא אירוע תחת כיפת השמיים. קראו עוד אודות איך לחסוך כסף בהפקת חתונה בטבע.

 

גן אירועים:

אין ספק שהבחירה הרווחת של הזוגות המאורסים היא הבחירה בגן אירועים. היתרון הבולט בגני האירועים הוא הוורסטיליות שהם מציעים והיכולת שלהם להתאים את האירועים גם לאירועי קיץ וגם לאירועי חורף. בקיץ הזוגות נהנים מקבלת פנים תחת כיפת השמיים בגן מוריק ומלבלב אך בחורף חלק זה של האירוע יהיה בחלל הפנימי. במרבית גני האירועים, למרות שהם גנים, ישנו חלק חיצוני וחלק פנימי על מנת לאפשר גם לזוגות החורפיים להתחתן בתחומם.

 

חתונה על הים:

הים הפך סמל למקום הרומנטי ביותר על הגלובוס. בדיוק בגלל שכולם רואים בים כמקום הרומנטי ביותר, המון זוגות חולמים להתחתן על הים כשברקע גלים מתחלפים ושקיעה נוצצת. חתונה על הים הינה חלום אשר ניתן להגשימו אך המגבלה היא שחתונות מסוג זה מתאימות לקיץ בלבד, שכן אין אפשרות לחגוג חתונה על הים בחודשי החורף. קראו עוד על חתונה על הים.