וואטסאפ

חתונה ללא הצעת נישואין - האם יש דבר כזה

כל בחורה יכולה להעיד שהיא חלמה על עצמה ככלה. זה מתחיל במשחק עם ברביות בה היא הברבי שמחכה לנסיך על הסוס הלבן, זה ממשיך כנערות מתבגרות שמדברות שעות בטלפון ומפנטזות יחד את הצעת הנישואין שכל אחת תקבל, וכלה בכך שבגיל מסוים כשאת בזוגיות יציבה ומאושרת, את כבר לא יכולה לחכות לרגע שהטבעת תישלף ותספרו את הימים אחורה אל עבר החופה.

 

אחרי מאות אירועים והיכרות מעמיקה עם זוגות מקסימים, זכינו להחשף לאינספור סיפורי אהבה והצעות נישואין שהגיעו בצבעים שונים ודרכים שונות של אהבה. מאותם סיפורים למדנו שלא כל חתונה הינה תוצר של הצעת נישואין פורמלית – כזו שכולנו מדמיינים בראש. לא כל סיפור אהבה נחתם בכריעה על הברך והצעה רשמית, אלא מסתבר שיש זוגות שיודעים מתי הם מוכנים לצעד, מדברים עליו בגלוי ואז יוצאים לדרך עם הליך הפקת החתונה. במידה ונקלעתם למאמר זה ואתם עדיין מחפשים סיבות ריאליסטיות למה להתחתן, קראו מאמר זה שנכתב על ידי אינטרקליק המומחים בטבעות אירוסין.

 

הצעה פורמלית:

באהבה אין נכון ולא נכון, יש מה שמתאים לכל זוג וזוג. אבל אם נסתכל על המסורת או על מה שמצופה לקרות, הרי שאחרי שיוצאים זמן מה ומבינים שאכן מדובר בסיפור אהבה ששווה וכדאי להנציח אותו בדמות נישואים, הגבר (לרוב) שולף את הטבעת, כורע ברך ומציע את ההצעה בתקווה לשמוע I DO. הצעת הנישואין הזו היא הרווחת והמקובלת ולאחריה מתחיל מסע שלם הטומן בתוכו המון התרגשות אל עבר החופה.

 

הצעה לא-הצעה:

אם כן, ישנם זוגות שאולי אינם נמנים עם הרוב, אך הם מתחתנים גם מבלי שהיתה הצעת נישואין פורמלית, כזו מהסוג שאנחנו מכירים. זוגות רבים מדברים בגלוי רב על רגשותיהם, התכניות לעתיד וכן, גם על חתונה. זוגות רבים מדברים על חתונה גם על כוס קפה וכך, מבלי שהם התכוונו או תכננו, נולדה לה חתונה. לכולנו זכור הרגע מ"סקס והעיר הגדולה" כאשר מיסטר ביג דיבר עם קארי על נישואים בזמן שהם הכינו ארוחת ערב במטבח. המסקנה היא שחתונות נולדות גם בלי הצעה עם כריעה על הברך. קראו מאמר זה השופך אור על הנושא, 5 כללים למאורסים הטריים.

 

אז מה נכון?

אין נכון ואין לא נכון. אהבה היא תחום שאינו שחור ולבן, אלא מכיל בתוכו המון אפור. בתוך האפור הזה כל זוג מוצא את מה שנכון לו. כמו שאין נכון ולא נכון באשר למקום בו תתחתנו: חתונה בים, חתונה קטנה, חתונה בגן אירועים או בכל מתחם אחר. במידה וחתונה בים זה נשמע לכם כמו משהו מדליק ויוצא מהשגרה, הרחיבו את הידע בעזרת מאמר זה. כל עוד תצעדו לבסוף לעבר החופה ותחיו באושר ועושר באהבה נצחית וגדולה, הרי שהצעת הנישואין הופכת שולית.