וואטסאפ

אז איפה חוגגים את ירח הדבש

מה הדרך הטובה ביותר לחגוג חודש שלם של ירח דבש מלא תענוגות?

אין ספק שהצעת הנישואים היא אחד מהאירועים המרגשים ביותר שאנו חווים. הצעת הנישואין כל כך מרגשת עד שהיא לעתים נספרת כאירוע בנפרד לצד החתונה. ברוב המקרים, בני הזוג הם אלו שיציעו את הנישואים (זה לא אומר שלא נתקלנו בסיפורי אהבה נפלאים בהם הבחורה היא זו ששלפה את הטבעת), ובאותו הרגע שזה קורה מתחיל מסע ארוך ומרגש עד לחתונה הגדולה.

עכשיו, כשאתם מאורסים, יש לפניכם פרק זמן נהדר של הכנות, התרגשות ובעיקר המון אהבה ורומנטיקה שכעת נמצאת בשיא שלה. אתם מאורסים, מה זה אומר בעצם? האמת היא שזה פשוט מאד: בקרוב מאד אתם מתחתנים והופכים להיות זוג נשוי, אך עולה השאלה בעצם: אוקיי, ומה עוד?

אנחנו רואים קצת יותר רחוק ובפגישות שלנו עם הזוגות המקסימים שלנו ב"קיסר ים" אנחנו מלאי קנאה רק מלחשוב על ירח הדבש הקסום שאתם הולכים להעביר יחד. ירח דבש כשמו כן הוא – חודש שלם של תענוגות ומיצוי החיים הטובים. המון זוגות נמצאים בסערת רגשות ובלחץ מתכנון החתונה עד שהם שוכחים שמחכה להם ירח דבש בתום כל האירוע הגדול. אז אנחנו כאן כדי להזכיר לכם: אתם הולכים לחגוג גם ירח דבש עם סיום החתונה! אחרי אלפי חתונות וזוגות אוהבים שבחרו לחגוג איתנו, נחשפנו להמון פרטים של מאחורי הקלעים ולהמון זוגות שונים בעלי מניפת רעיונות שונה. ליקטנו עבורכם מספר הצעות לחגוג את ירח הדבש המסורתי – אתם אלו שתבחרו איך לנוח בחודש הזה:

 

הולכים על זה בגדול – תאילנד:

בלי קשר לנישואים, ירח דבש או אירוע זוגי אחר, תאילנד היא ללא ספק המילה הנרדפת ל"גן עדן" בז'רגון הישראלי. תאילנד מציעה חופים שקטים לצד מסיבות רועשות, איים מרהיבים ביופיים, פינוקים בלתי פוסקים בדמות משקאות טרופיים ומסאז'ים ובעיקר המון קניות שלא משאירות חור בכיס. תאילנד היא יעד פופולרי מאד בקרב החבר'ה שטסים לחו"ל בטיול של אחרי הצבא, ואף פופולרית עוד יותר בקרב הזוגות הנשואים הטריים שמחפשים יעד לבלות בו חודש שלם ולקדש את ירח הדבש. אכן מדובר ביעד שמאפשר לכם להתפנק עד בלי די ולהצדיק את מעמדו כמארח ירח הדבש שלכם. אנחנו לא היינו מתנגדים לחודש שם.

 

נותנים גיחה וחוזרים ליוון:

לא שאנחנו באים לומר שיש חלופה קרובה לתאילנד, אבל יוון היא פנינה שלא כולנו גילינו עד הסוף לגמרי. אז נכון שיש את האיים שהפכו ליעד פופולארי בקרב הישראלים, אך יוון גם חובקת מספר איים שטרם נחשפו לקהל הישראלי והם יכולים להיות מועמדים ראויים ביותר לירח הדבש שלכם. באותה הזדמנות גם נבטל את המיתוס שככל שהיעד יותר רחוק כך הוא יותר שווה. כמובן שאין בכך כל אמת ויוון יכולה להיות נפלאה לחגוג את חודש התענוגות שלכם. כל מה שזה מצריך מכם זה לגלות את המקומות הנסתרים ואת הפנינים האמיתיות אצל שכנתנו הים תיכונית.

 

רומנטיקה ארופאית:

אירופה היא קלסית לזוגות: בתי קפה מפנקים, אתרים היסטוריים המשרים רומנטיקה, כיכרות מרשימים והמון תרבות קלסית. שבוע באירופה יכול להיות נהדר לחתום את אירוע החתונה ולתת חותמת אחרונה לאהבתכם טרם אתם יוצאים לחיים המשותפים. הפלוס האדיר בשבוע אירופאי הוא העובדה שאין צורך לתכנן מראש אלא רק להיות ספונטניים ולמצוא את העיתוי הטוב ביותר עבורכם לקפוץ ולחזור.

 

השקעה מינימלית:

לא מעטים הזוגות שמוצאים בחודש תענוגות שלם כמשהו מפורז שאין בו צורך. כן, נתקלנו בלא מעט זוגות שהפורמט הזה של ירח דבש פחות מדבר אליהם והם מסתפקים בשבוע של ביחד באחד מאתרי הנופש בארץ. כמו שהחתונות הפכו גרנדיוזיות עם השנים, כך גם האופי של ירח הדבש שקיבל מימד של טקס בפני עצמו. לא מעטים הזוגות שמוצאים בכך הוצאה כספית מיותרת וכל מבוקשם הוא לבלות זמן איכות ביחד מבלי לבזבז עליו את כל הרווחים מהחתונה. שבוע ביעדים נבחרים בארץ יכול להיות אחלה אופציה לאותם הזוגות – הרי מה שחשוב לבסוף היא האהבה ולא היעד בה תממשו אותה.