וואטסאפ

מגיעים לפגישה בגן האירועים? כל מה שחשוב להביא איתכם

רגע לפני שאתם מגיעים לפגישת ההיכרות עם גן האירועים – איזה מידע חשוב שתביאו איתכם?
אתם מתקשים להאמין שהגיע הרגע, אבל הוא אכן הגיע! נדמה שרק לפני יומיים התחלתם לצאת, ורק אתמול הוצעה הצעת הנישואין. אין ספק כי הזמן עובר מהר מאד כשנהנים, וכעת הגיע הרגע שחיכיתם לו מכל: להתחיל לעבוד על אירוע החתונה שלכם. ההתרגשות הגדולה שלכם לא מפריעה לכם להיות ממוקדי מטרה, ולעשות כל מה שאתם יכולים על מנת להבטיח כי האירוע שלכם יהיה אירוע מדובר ובלתי נשכח – גם לכם וגם לאורחים שלכם. החלטתם ללכת על חתונה קטנה?
1. עדיפות לתאריך וליום: הדבר הקריטי ביותר הוא שתהיו סגורים על תאריך ויום לקיים בהם את האירוע. זיכרו כי ישנם עוד זוגות המגיעים לפגישות מסוג זה, והדבר הראשון שהם עושים הוא לשריין את היום בו יערך את האירוע. לכן, חשוב שתדעו פחות או יותר באיזו תקופה אתם רוצים להתחתן, תוך שיש לכם תאריך מדויק ויום. מדוע ישנה חשיבות גדולה כל כך ליום? ישנם הזוגות שיש להם עדיפות להתחתן בתחילת השבוע, לצד אלו המתעקשים על יום בסוף השבוע בלבד. על מנת לבדוק את הזמינות של הגן האירועים – הגיעו עם המידע הזה.
2. כמה אורחים אתם רוצים להזמין ? אז החלטתם שאתם רוצים להתחתן בפורמט של חתונה קטנה שזה כבר מידע חיוני למסור למפיקי האירועים, אך כן חשוב שתגיעו עם הערכה למספר האורחים שאתם מתכוונים להזמין. חלק ממטרת הפגישה שלכם עם מפיקי האירועים היא להבין מה העלות הצפויה לאירוע שלכם. מבלי שתהיה לכם הערכה של מספר מוזמנים, הרי שיהיה קשה לחשב לכם את עלות האירוע הכוללת. על כן, ערכו מתווה לרשימה ומיסרו את המספר במעמד הפגישה.
3. העדפה קולינארית: אם פעם גני האירועים היו מנגישים תפריט אחד בודד שהיה קבוע ולא ניתן לשנותו, הרי שכיום מדובר על אופי אחר לגמרי של אירוח מבחינה קולינארית. אתם האחראים על האוכל המוגש באירוע שלכם והשליטה בו היא לגמרי שלכם. לשמחתכם, כיום ניתן להגיש לאורחים תפריט צמחוני, טבעוני או בשרי. אם יש ברשותכם את המידע הזה בשלב זה, מיסרו גם אותו במעמד הפגישה, שכן גם הוא עתיד להשפיע על העלות הכוללת של האירוע.
4. המון מצב רוח טוב: לצד המידע היבש, הרי שאי אפשר להתעלם מהעובדה כי מדובר על רגע מרגש מאד בחייכם. הגיעו אל הפגישה בגן האירועים עם המון מצב רוח, תשוקה וחיוך גדול על הפנים. בגני האירועים מחכים לכם עם חיבוק גדול ונכונות להפיק לכם את האירוע שתמיד חלמתם עליו בלבכם. הפגישות נערכות ברוח טובה ובכייף גדול. נדמה שכל שנותר הוא לללחוץ ידיים ולצאת לדרך משותפת שבסופה תישבר הכוס בחופה. מזל טוב!