וואטסאפ

כל המידע שאיתו תגיעו לפגישת ההיכרות באולם האירועים

נעים מאד, אנחנו מאורסים:

אז מצד אחד הצעת הנישואין היא אירוע מרגש שאין דומה לו, וכעת הפכתם באופן רשמי למאורסים. יחד עם זאת, מצפה לכם לא מעט בדרך לאירוע החתונה שלכם עם אולם אירועים בשרון. הפקת האירוע שלכם היא הפקה של פעם בחיים, כך שאל תשכחו לרגע ליהנות מהתהליך המפרה, הזוגי והמרגש שמחכה לכם. אז הדרך הטובה ביותר להתחיל את הפקת האירוע שלכם היא פשוט להתחיל!

כאשר נגיע לחנות תכשיטים בכדי לקנות טבעת אירוסין כדאי מאוד שנאסוף מידע אודות גודל הטבעת הרצויה, התקציב שבו רוצים לעמוד וסגנון של טבעות כדוגמת טבעות אירוסין זהב צהוב או טבעות אירוסין זהב לבן. כעת, אחרי שהפכתם מאורסים ואתם מחפשים גן אירועים בשרון – עם איזה מידע חיוני עליכם להגיע לפגישת ההיכרות שלכם? הופכים את הפגישה ליעילה ומועילה! כל מה שחשוב שתדעו, ממש כאן לפניכם.

 

תאריך ויום – כאן הכל מתחיל:

לאחר שתלחצו ידיים עם מפיקי האירועים שלכם, תישאלו מספר שאלות על מנת שאלו יוכלו לאפיין את האירוע שלכם ואת הקווים לדמותו. אחת השאלות הראשונות שישאלו אתכם היא בדבר התאריך והיום שבו תרצו להתחתן. מדוע? ראשית, על מנת לבדוק את זמינות היום שבו אתם מעוניינים, ושנית – המון פעמים היום והתאריך משפיעים על מחיר האירוע שלכם. הדוגמא הטובה ביותר היא אירועים הנערכים ביום החמישי בשבוע, המסומנים כיקרים יותר. על כן, חשוב מאד שתגיעו עם מידע אודות היום והתאריך שבו אתם רוצים להתחתן, וזאת על מנת שמפיק האירוע שלכם יוכל לתת לכם מניפה של פתרונות כבר בפגישת ההיכרות שלכם, ובין היתר גם הצעת מחיר רלוונטית ותקפה ליום שבו אתם רוצים להתחתן.

הסכום העומד לרשותנו…

לא רק טבעות אירוסין מעוצבות רוכשים עם תקציב מוגדר מראש. אל הפגישה שלכם עם אולם האירועים עליכם להגיע עם סכום קרוב ככל הניתן לסכום שאותו תרצו להשקיע באירוע שלכם. לא במקרה אומרים שהשמיים הם הגבול, וכשזה מגיע אל אירוע החתונה שלכם נדמה כי גם השמיים הם לא הגבול עם כל האפשרויות הזמינות לכם. על כן, מיסרו כבר בפגישות ההיכרות את הסכום אותו תרצו להשקיע וזאת על מנת להבין אילו אפשרויות זמינות לכם.

חתונה בוטיקית או חתונה גדולה?

אז כמה אורחים הולכים לחגוג איתכם את האירוע הגדול שלכם ולראות טבעת אירוסין מרהיבה שאת עונדת? במעמד פגישת ההיכרות תתבקשו למסור לא רק את הסכום המשוער שתרצו להשקיע באירוע שלכם, אלא גם את מספר האורחים שאתם עתידים להזמין. מדוע המספר הזה חשוב? גם משום שכמות האורחים שלכם תשפיע על אווירת האירוע: אירוע בוטיקי אל מול אירוע גדול יותר, וכמובן שגם על עלות האירוע, שכן מספר אורחים רב יותר יעלה את מחיר האירוע שלכם.