וואטסאפ

נעים להכיר: החתונה ההפוכה

ענף האירועים, ובפרט ענף החתונות, הוא ענף שלא מפסיק לחדש ולרגש – גם את הזוגות המתחתנים וגם את קהל האורחים. לכאורה, אירוע החתונה הוא אירוע שעל מנת לחגוג אותו צריכים זוג אהובים וקהל של אורחים יקרים. בפועל, הפקת האירוע הינה מורכבת הרבה יותר ומבוססת על רצון הזוגות להעניק חוויה בלתי נשכחת לכל האורחים. כך, נולד לו קונספט החתונה ההפוכה שכיום זוגות רבים מאמצים אותו וחוגגים את אירוע האהבה שלהם לפיו.

 

פורמט החתונה המוכר – מה צפוי לאורחים?

אירועי החתונה הנערכים כיום ברובם הינם אירועים שההלו"ז שלהם די דומה ומוכר לכולם: שלב קבלת הפנים שבו נהנים האורחים ממנות פתיחה מסתובבות, טקס החופה והקידושין, ארוחה מרכזית, מסיבת החתונה על רחבת הריקודים ולבסוף שלב הקינוחים. החתונה ההפוכה מגיעה לשנות את סדר האירוע ומסתבר כי המון זוגות מעדיפים לחגוג אהבה על פי האלמנטים המובילים את החתונה ההפוכה.

 

האוכל באירוע? בפעם אחת!

ההבדל המהותי ביותר בין החתונה הרגילה ובין החתונה ההפוכה הוא העובדה כי האוכל באירוע מוגש בפעם אחת אל מול פריסה נרחבת יותר. בפורמט החתונה הרגיל, האוכל באירוע מוגש בכמה שלבים שונים: קבלת הפנים, הארוחה המרכזית וקינוחים. מה קורה בחתונה ההופכה? האורחים מגיעים אל שלב קבלת הפנים ולארוחה מרכזית עשירה וטעימה. אם עד היום בקבלת הפנים המזון שהוגש היה מנות פתיחה בלבד, כעת האורחים מגיעים לארוחת ערב נפלאה המוגשת להם כבר עם הגעתם.

 

מה המטרה של החתונה ההפוכה?

המון זוגות תוהים מה התכלית של חתונה כזו ולמה רבים אלו שבוחרים לחגוג ככה את האירוע שלהם. המטרה של החתונה ההפוכה היא כפולה: מצד אחד, החתן והכלה רוצים לארח את האורחים שלהם על הצד הטוב ביותר, וכך להזמינם לארוחה עשירה כבר עם הגעתם אל מתחם האירועים. בנוסף, בעוד בפורמט הרגיל שבו נערכות חתונות רחבת הריקודים קטועה על מנת לאפשר לאורחים ליהנות מהארוחות המוגשות, עם החתונה ההפוכה מסיימים את החלק הקולינארי בפתיחת האירוע וכל שנותר הוא לרקוד ולחגוג.

בחתונה ההפוכה האורחים מגיעים לאכול, מיד לאחר מכן נערך טקס החופה המרגש, ומיד אחר כך מתחילה מסיבת החתונה על רחבת הריקודים של מתחם האירועים שבו אתם חוגגים. פורמט שכזה מתאים לכל האירועים: גם אלו הנערכים בשעות הערב וגם אלו הנערכים כאירועי צהריים.

 

למי מתאימה החתונה ההפוכה?

בסופו של דבר החתונה עדיין תישאר החתונה שלמתם עליה: מתחם אירועים מפואר, שמלת כלה מבית אופנה מוביל כמו של המעצבת שלומית אזרד, וקהל אורחים נרגשים. הדבר היחיד שיהיה שונה הוא לו"ז האירוע. אז למי אירוע שכזה מתאים? לרוב, החתונות הנערכות בפורמט שכזה הן חתונות של זוגות צעירים שרוצים להבטיח כי שלב רחבת הריקודים יהיה רצוף וארוך ככל הניתן. אם המטרה שלכם היא להעניק דגש רב יותר על רחבת הריקודים ולשים אותו במרכז האירוע, זו הדרך שלכם.