וואטסאפ

אולם אירועים בקיסריה - מאז ועד היום: למה כדאי להתחתן עם?

המשימה שלכם היא לא רק למצוא מתחם אירועים מרהיב בעל מוניטין מרשים, אלא לייצר שידוך מושלם בין המתחם ובין הלוקיישן שלו. המון זוגות שמנסים לייצר את השידוך הזה נתקלים בקושי, אך לא כשהם מגיעים אל אולם אירועים בקיסריה כמו "קיסר ים".

אם גם עבורכם אירוע החתונה הוא אירוע המסמל את הרומנטיקה יותר מכל ואירוע הנחגג פעם בחיים ולכן ראוי להתייחס אליו ככזה – מצאתם את בית האירועים שלכם! קיסריה בעלת היסטוריה עשירה ותרבות מרתקת, וכעת היא גם הופכת להיות למקום בו תתקדשו.

החוויה של האורחים שלכם מתחילה עם הגן הלאומי, השידוך המושלם נוצר בין המתחם עצמ ובין הלוקיישן שלו, זוכרים? בעוד ישנם מתחמי אירועים שהחוויה של האורחים מבוססת רק על פיהם, החגיגה שלכם על "קיסר ים" מזמנת לאורחים שלכם חוויה ייחודית שאין לאף גן אירועים אחר.

האורחים שלכם עושים את הדרך אל מתחם האירועים שלכם דרך הגן הלאומי קיסריה. הליכה של כמה דקות משער הכניסה של הגן הלאומי מעניקה לאורחים שלכם חוויה חזותית מרהיבה בחסות חפירות ארכיאולוגיות נדירות, נוף עוצר נשימה של גלי הים התיכון ומדשאות הפרוסות לאורך כל הגן. באופן זה, אתם הופכים מארחים טובים יותר לאורחים שלכם המגיעים לחגוג אתכם עם אולם אירועים בקיסריה.

לוקיישן מרכזי, התניידות קלה, יתרון גיאוגרפי, מעבר לכך, אולם אירועים בקיסריה כמו "קיסר ים", הוא אולם אירועים הממוקם בלוקיישן מרכזי. לא תמיד מעניקים הזוגות לסוגיית הלוקיישן חשיבות, אך בפועל, על האורחים שלכם להגיע ביום האירוע אל מתחם האירועים שאתם בחרתם.

כך, קורה לא אחת שישנם אורחים שהמרחק מביתם אל מתחם האירועים הינו רב, מה שהופך את השמחה הפרטית שלכם למשימה מעט סבוכה ופחות נוחה עבור האורחים. לכן, ההמלצה דרך קבע היא לחגוג באזור המרכז, מה שמאפשר גישה נוחה לכל האורחים – אלו המגיעים מצפון ואלו המגיעים מדרום. הדרך אל קיסריה הינו דרך נגישה עם המון כבישים מפותחים ונוחים המובילים אליה.

שום פירוטכניקה לא יכולה להתחרות עם נוף הים, הכמיהה הבלתי פוסקת אל המודרנה לא בהכרח באה לידי ביטוי גם בענף האירועים. כיום, ממש כפי שהמגמה היא לדבוק באירועי הבוטיק הקטנים, כך גם ישנה מגמה לדבוק במתחם אירועים מלטף, אלגנטי ואינטימי יותר – כזה הוא בדיוק "קיסר ים".

החוויה שאתם והאורחים שלכם תעברו, היא לא באמת חוויה שניתן להעביר במילים. גלי הים הופכים לגלים של רומנטיקה, והרוח השורקת הופכת לרוח מלטפת ונעימה המעניקה רובד רומנטי נוסף לאירוע הייחודי שלכם. שום מעצב, מפעיל פירוטכניקה או אדריכל מדופלם, יכולים להתחרות עם הפלא האינסופי והעל זמני – המראה של חוף הים.

הרחק מרעש המכוניות והקצב המהיר של העיר, אירוע האהבה שלכם הוא אירוע נדיר – אירוע שתחגגו רק פעם אחת בחיים. במידה רבה, מדובר על אירוע שלא דומה לשום דבר אחר, ושום אירוע אחר לא יכול להכין אתכם להתרגשות ולהכנות הצפויות לכם עם חגיגת האירוע. לכן, מאחר ומדובר על אירוע כל כך נדיר ובעל חשיבות, עליכם לחגוג אותו באווירה ייחודית ושונה מכל המוכר לכם.

באירוע האהבה שלכם, יש לכם הזדמנות לזנוח את הנוף האורבני, רעש המכוניות והקצב המהיר המאפיין את חיי השגרה והלחץ. "קיסר ים" הוא לא רק אולם אירועים בקיסריה, אלא הוא הבית המארח של אירוע החתונה שלכם. העניקו לאורחים שלכם, ובעיקר לעצמכם, טעם ייחודי מיום האהבה הפרטי שלכם.

אווירה בוטיקית, רומנטית וקסומה, עם "קיסר ים" אתם חוגגים את האירוע שלכם כמו שתמיד רציתם: חתן וכלה המארחים את מיטב האהובים באווירה בוטיקית, קסומה ואלגנטית שיכולה להיות נוכחת רק במיקום אסטרטגי-עשיר כמו קיסריה. השילוב שבין המודרני והישן, הקצב הממכר והשקט המלטף. בואו גם אתם להתרגש ובעיקר לאהוב!

האירועים שאנו חוגגים הם אירועים באווירה בוטיקית, עם האורחים הקרובים אליכם ביותר. יש לכם הזדמנות אחת לחגוג אהבה בסדר גודל שכזה, כך שגם יש לכם הזדמנות אחת לעשות את הבחירות הנכונות ביותר. מתחם האירועים שלנו מגלם בתוכו גלים של רומנטיקה, אהבה וקסם הנוכח באוויר. עם חופה על הים, מראות מרהיבים ומרגשים, קהל האורחים שלכם ואתם – חוגגים אהבה!