וואטסאפ

התמונות מהחתונה התיישנו זה הזמן לסרוק את התמונות

עד לפני מספר שנים את התמונות מהחתונה היו מקבלים מהצלם כתמונות מודפסות ולא כמו שמוקבל היות בקבצים דיגיטליים. אם גם התמונות שלכם הם תמונות מודפסות ולא דיגיטליות, כדאי שתקראו את הכתבה הזאת ותהפכו את התמונות שלכם לדיגיטליות!

סריקת תמונות באמצעות סורק ייעודי

סורק תמונות הוא מכשיר, שקיים גם בצורה מסחרית אך גם בצורה ביתית, להעברת תמונה, מסמך או כל נייר שהוא למסך המחשב. סריקת תמונות או מסמכים מתבצעת על בסיס עיקרון של סריקה אופטית של הדף והמרתה לאות חשמלי שמתורגם על ידי מחשב כתמונה (בין אם תמונה של ממש ובין אם תמונה של מסמך או חומר כתוב). חנויות צילום וגרפיקה רבות מציעות שירותי סריקה במחירים לא גבוהים ולעיתים שווה להשתמש בשירותים אלו על פני רכישת סורק ביתי.

מדוע כדאי להשתמש בשירותי סריקת תמונות?

משום שבחנויות צילום הסורקים יותר איכותיים – הסורקים בהם נעשה שימוש בחנויות גרפיקה וצילום לרוב יהיו סורקים יקרים ואיכותיים בכמה רמות מאשר הסורקים הביתיים הממוצעים. עבור חנויות אלו סריקת תמונות היא חלק ממה שמספק להם עבודה ולכן הגיוני שישקיעו במכשירים הללו סכומים נכבדים ועל כן, איכותם תהיה גבוהה ותספק תמונות ממוחשבות ברזולוציה ובאיכות גבוהה יותר

משום שמומחים בתחום מודעים לדברים שאנחנו לא – סריקת תמונות היא אמנם לא פעולה למומחים בלבד ורובנו נתמודד די בקלות איתה אך אין ספק שאדם שעושה זאת על בסיס יום יומי מודע לניואנסים שהמשתמש הביתי לא מכיר. החל מתפעול הסורקים וכלה בדרך הנכונה לבצע את הסריקה בעבור כל סוג של מסמך (תמונה, כיתוב, ציור וכדומה) בכדי לקבל תמונה איכותית.

משום שיחס העלות מול תועלת גבוה – מחירם של שירותי סריקת תמונות לרוב נמוכים מאוד. הסיבה למחיר הנמוך היא שבעבור בית העסק העלויות היחידות הכרוכות בסריקה הינן קניית המכשיר ותשלום לעובדים שמבצעים את פעולת הסריקה. לעומת זאת, קניית סורק לרוב תעלה לכם כמה מאות עד אלפי שקלים ובמידה והצורך שלכם בסריקה הוא חד פעמי, פשוט מיותרת עבורכם כאשר קיימת חלופה זולה וטובה יותר.

מגוון הסיבות לסריקת תמונות מחייבת את קיומם ההולך וגובר של בתי העסק הרלוונטיים

סריקת תמונות היא פעולה שעם הזמן הצורך שלנו בה הולך וגובר. שימור מסמכים ותמונות והעברה של קבצים במייל או ברשת הם רק חלק מהסיבות המגוונות לשימוש בשירותי סריקה. לכן, לא פלא שיותר ויותר חנויות צילום וגרפיקה מכניסות לסל השירותים של גם שירותי סריקה.