וואטסאפ

חתונה מושלמת עם שירותי השכרת ציוד לאירועים

תשאלו כל זוג, מהו היום החשוב בחייהם וכ-90% מהם, יענו ללא התלבטות - יום החתונה. אין זה סוד כי מדובר על אירוע חשוב עבור כל אחד מבני הזוג וגם עבור בני משפחותיהם. למרות שמדובר בסך הכל על אירוע בודד שנמשך ערב אחד בלבד, ההכנה אליו הינה ארוכה ונמשכת בממוצע כחצי שנה. במאמר זה ניתן מספר טיפים שיעזרו לכם בארגון החתונה.

עיצוב חתונה - טיפים למתחתנים

אחד השלבים הראשונים בארגון, הוא בחירת האולם. חשוב לגשת לתהליך בחירת אולם אירועים או גן האירועים ברצינות ולבחור מקום שימצא חן גם בעיני החתן והכלה וגם יהיה פרקטי מבחינת האירוח. לאחר שבחרתם את האולם המתאים, הגיע הזמן לעיצוב.

כאשר מדובר על עיצוב אירועים, השמיים הם הגבול וככל שתחשבו על רעיונות מקוריים יותר, כך החתונה שלכם תהיה יותר מיוחדת. לדוגמה, חתונה בסגנון כפרי. ניתן להשתמש בשירות השכרת ציוד לאירועים ולהזמין את כל הציוד המתאים לחתונה בסגנון זה או כל סגנון אחר אשר בני הזוג בוחרים ולהפתיע את האורחים.

בנוסף לדברים ה"מפתיעים", חשוב לעצב את האולם בצורה נכונה, לשמור על קו עיצוב אחיד ולבחור קונספט.

צבעים - כמו שציינו מקודם, חשוב לשלב את הצבעים בצורה נכונה ועל מנת לעשות זאת, אנו ממליצים להסתכל על "גלגל הצבעים" המפורסם וכך ללמוד על שילובים של צבעים. אם הזמנתם ריהוט אלטרנטיבי בצבע צהוב, לפי גלגל הצבעים, ניתן לשלב צבע זה עם צבעים שכנים (ירוק בהיר וכתום) או צבע שנמצא ממול (סגול). כך שבמקרה זה ניתן להזמין מפיות וכוסות בצבע סגול וזה ישתלב מעולה עם כסאות צהובים.

תקציב - אל מנת לא להתפזר יותר מדי, חשוב מראש להגדיר את התקציב הזמין לעיצוב אירועים. כך תדעו לחלק את הכסף בחכמה ולא תמצאו את עצמכם במצב בו חסר לכם דברים חשובים לאירוע והתקציב כבר מזמן נגמר בגלל שלא חישבתם את הכל מראש.

השכרת ציוד לאירועים - אם חיפשתם אולמות אירועים ולא אהבתם את הריהוט באף אולם, ניתן להשתמש בשירות השכרת ציוד ולהזמין ריהוט לפי טעמכם. על מנת לראות את הריהוט הזמין, ניתן להיכנס לאתר של חברה שמספקת את השירות ולצפות בקטלוג באתר.