וואטסאפ

האתגרים שבחתונת קיץ עם אולם אירועים בקיסריה

במדינה ים תיכונית כמו ישראל אין כל ספק כי העונה החמה ביותר לחגוג בה אירוע כמו חתונה היא עונת הקיץ. אולם אירועים בקיסריה כמו "קיסר ים" מזמן לכם את התפאורה המושלמת להתקדש בה בברית הנישואין.

למרות שמדובר על חלומם של המון זוגות מאורסים, עדיין חשוב לזכור כי חתונת קיץ מגלמת בתוכה לא מעט אתגרים. בעת שאתם מודעים אליהם כבר כעת, תוכלו לגשר עליהם ולחגוג את אירוע האהבה שלכם באווירה קסומה ובשביעות רצון מלאה.

מדוע דווקא אירוע קיץ ב"קיסר ים"?

אולם אירועים בקיסריה כמו "קיסר ים" מאפשר לכם לחגוג את האהבה שלכם בעונה החביבה עליכם ביותר – מאירועי החורף ועד אירועי הקיץ. יחד עם זאת, לקיץ יש את הקסם שלו ועל כן לא מפתיע כלל שחלומם של המון זוגות מאורסים הוא לעמוד תחת החופה בחודשי יולי-אוגוסט.

מתחם האירועים שלנו נושק לגלי הים התיכון, כך שבאירועי הקיץ יהיה ניתן לערוך את החופה ממש על הים, כך שאתם זוכים לתפאורה מרהיבה, טבעית ומרגשת שלא תלויה בשום פירוטכניקה, אפקטים חזותיים או השקעה כספית. האהבה הגדולה שלכם, האורחים הקרובים אליכם וגלי הים!

הבטיחו את תאריך האירוע מספיק זמן מראש

האתגר הראשון באירוע הקיץ הוא כמובן זמינות התאריכים. כאמור, מרבית הזוגות בוחרים לחגוג בעונת הקיץ, מה שאומר שהתאריכים נתפסים גם כשנה לפני האירוע. אם גם אתם החלטתם שחופה על הים היא משאלתכם, כדאי שתבטיחו את התאריך שלכם מהר ככל הניתן.

הביקוש לאירועי הקיץ הינו רב, ובעת שאינכם ממהרים להבטיח את התאריך שלכם ישנה סבירות כי תצטרכו להמתין עם שבירת הכוס עד לקיץ הבא.

עומס החום והלחות הישראלית  

מזג אוויר ים תיכוני הוא כנראה מזג האוויר האידיאלי לחיות בו. יחד עם זאת, עונת הקיץ מביאה עמה לא מעט אתגרים, בעיקר בעת שמדובר על אירוע קייצי. כחתן וכלה, אתם רוצים להיות בשיא שלכם מצד אחד וגם לארח את האורחים שלכם במזג אוויר נעים במיוחד. עונת קיץ, כמו עונת הקיץ, היא עונה המאופיינות לעתים בעומס חום רב ובלחות שקצת קשה לעמוד מולה.

על כן, הפתרון שלנו ב"קיסר ים" הוא לשלב בין המתחמים: מתחם חיצוני ומתחם פנימי. את שלב קבלת הפנים וטקס החופה יהיה ניתן לערוך תחת כיפת השמיים, ואילו את שלב הריקודים והארוחה המרכזית בתוך חלל פנימי עם פתרונות מיזוג איכותיים. לבחירתכם, ניתן לחגוג את האירוע בחלל אחד בלבד על פי העדפה אישית שלכם.

השמלה עבה, החליפה נצמדת לגוף

ואם יש עוד דבר שעליכם לזכור הוא את הנוחות שלכם. אז נכון שאתם חתן וכלה רק פעם אחת בחיים, אך חשוב מאד שיהיה לכם נוח לאורך כל האירוע שלכם. אם חלמת תמיד על שמלת קצפת לדוגמא, יהיה עליך לוותר עליה אם את רוצה לחגוג אירוע קייצי – בצהריים או בערב.

עליכם להתאים את המלתחות שלכם למזג האוויר הקייצי ולהגיע עם שמלה דקה יותר וחליפה אוורירית יותר. הנוחות שלכם לא צריכה לבוא על חשבון הנראות, אלא כל שנדרש מכם הוא לעשות בחירות נכון שישרתו אתכם לבסוף באירוע שלכם עם אולם אירועים בקיסריה.