וואטסאפ

אולמות אירועים בקיסריה וטעם מתקתק של פעם

שנת 2018 היא שנה מרגשת: השנה בה אתם הולכים להתקדש בברית הנישואין. לא שאתם צריכים אישור פורמלי על האהבה שלכם, אך אין כל ספק שאירוע כמו חתונה קושר אתכם בקשר של אהבה גדולה יותר, מחייבת יותר ומרגשת הרבה יותר. אירועי החתונה הנחגגים כיום הינם אירועים הנושאים על דגלם את המודרנה והעדכניות – החל מהזמנת האורחים בדרך דיגיטלית ועד שימוש בפירוטכניקה מתקדמת ושלל אטרקציות מתקדמות. יחד עם זאת, ישנם המון זוגות שבוחרים לחגוג את האירוע שלהם בטעם מעט נוסטלגי – כזה המאפיין את האירועים שנחגגו בשנות השבעים, השמונים והתשעים. איך גם אתם תוכלו לחגוג כך?

אין חתונה בלי בלי בלי בלי עוגה!

בכל הקשור לבחירת אולמות אירועים בקיסריה, הרי שתחגגו באולם אירועים הדבק בסטנדרט השירות והאירוח הגבוה ביותר – על כן, בחרתם ב"קיסר ים". יחד עם זאת, בכל הקשור לאלמנטים שתוסיפו לאירוע, הרי שתוכלו לשלב אלמנטים בעלי טעם נוסטלגי מתקתק.

אם ידעתם וגם אם לא, אירועי החתונה של שנות ה-80 היו אירועים שהיו מאופיינים בין היתר בעוגת חתונה גדולה ומרשימה שהייתה ניצבת בעמדת קבלת הפנים. אם כיום מעניקים לאורחים מזכרות בסוף האירוע, באותם ימים היו מעניקים לאורחים פרוסה מהעוגה. החזירו גם אתם את עוגת החתונה אל האירוע שלכם והעלו חיוך על פניהם של האורחים.

מזכרות וברכות מהאורחים בספר האורחים

הדרך של האורחים שלכם כיום לברך אתכם היא עם ברכה על דף הפייסבוק, או באמצעות ברכה המצטרפת אל המעטפה שבה אתם מקבלים את המתנה ביום החתונה. בשנות השמונים והתשעים, לא היה אירוע חתונה שלא היה בו גם ספר אורחים: אלבום חתונה המעוצב בתמונות שלכם, ובו האורחים יכולים לברך אתכם.

מדובר על אלבום שיכול להעלות בכם התרגשות רבה בעוד כמה שנים מהיום: תוכלו לדפדף באלבום הגדוש בברכות שנכתבו במעמד האירוע שלכם. לאלבום שכזה יש מעמד נוסטלגי וערכי שמצד אחד יהיה לכם למזכרת נפלאה, ומצד שני הוא הזדמנות נדירה לאורחים לברך אתכם מכל הלב.

שולחן ארוך לבני המשפחה

שלב סידור האורחים סביב שולחנות באירוע מעיד על כך שאתם מתקדמים בצעדי ענק אל האירוע. רגע לפני שאתם גם שומרים שולחנות לבני המשפחה, למה שלא תושיבו אותם סביב שולחן ארוך בלב מתחם האירועים? שולחן שכזה מרכז את בני המשפחה של שני הצדדים בשולחן אחד ומאפשר לכם ליהנות מארוחה משפחתית גדולה ראשונה כזוג נשוי עם המשפחות היקרות שלכם. ישנם מנהלי אירועים של אולמות אירועים בקיסריה שאולי יגידו כי מדובר על סידור הושבה מיושן, אך אנחנו מאמינים כי לכל זוג יש את הדרך שלו לחגוג את אירוע האהבה שלו. אתם מעוניינים באלמנטים נוסטלגים באירוע? זו הדרך.

אירוח האורחים על ידי מלצרים

אולמות אירועים בקיסריה לרוב מארחים כיום את האורחים באמצעות הגשת הבופה: עמדות מזון אליהן ניגש כל אורח בשלב הגשת הארוחה המרכזית. כידוע, מדובר על שדרוג שנעשה ב-15 השנים האחרונות ולאט לאט הפך להיות הסטנדרט השלט באירועים. אם גם אתם רוצים לארח את האורחים שלכם בטעם וינטאז'-נוסטלגי, תוכלו לקבוע ששיטת הגשת המזון באירוע תהיה על ידי מלצרים וכך ארוחת החתונה תוגש בהדרגה בכמה פעימות.