וואטסאפ

המתנות שתקבלו מהאורחים לחתונה עם גן אירועים בקיסריה

לאורך הפקת האירוע שלכם עם גן אירועים בקיסריה אתם מדברים על הכל: הדרך בה יעוצב עבורכם "קיסר ים", סידורי ההושבה, איך תראה החופה שלכם ובאיזה אופן יוגש האוכל לאורחים – בשיטת בופה או מלצרים. אחד מאותם דברים שדווקא פחות מדברים עליהם בשם התקינות הפוליטית הוא המתנות שאתם עתידים לקבל מהאורחים. המון זוגות מעסיקים את עצמם בשאלת המתנות כאשר השאלה השכיחה ביותר היא האם ניתן לכסות את אירוע החתונה. לפניכם, מידע על המתנות שאתם עתידים לקבל ומה הקשר שלהם לתקציב האירוע?

הקשר בין תקציב האירוע וגובה המתנות שתקבלו

לא מעטים הזוגות שלוקחים בחשבון מראש את האפשרות שהם ירוויחו מהחתונה. הזוגות הנוקטים בגישה זו גם מבססים את תקציב האירוע שלהם על סמך המתנות שהם יקבלו. ההמלצה החמה היא שלא לעשות זאת, משום שלא ניתן לחזות בדיוק מושלם מה סכום המתנות שתקבלו. תקציב האירוע שלכם אמור להיות תקציב המבוסס על היכולת שלכם בלבד. כלומר? הסכום שאספתם מחסכונות ומעזרה מההורים, הוא יהיה הסכום איתו תצא לדרך עם הפקת האירוע שלכם. כדאי מאד שלא להסתמך על מתנות האורחים ולהפיק את האירוע שלכם בהתאם לתקציב שיש ברשותכם.

המתנות הגדולות: המשפחה והחברים הטובים ביותר

אז הקבוצה הראשונה שתגיע אל גן אירועים בקיסריה ותעניק לכם מתנה היא בני המשפחה הקרובים אליכם. כשמדובר על מתנות המגיעות מהמשפחה הקרובה, הרי שמדובר על מתנות גדולות ומפרגנות שהן גבוהות הרבה יותר מסכום "המינימום" המקובל בענף האירועים. מקבוצה זו אתם יכולים לצפות לקבל מתנות שלבטח גם יפתיעו אתכם, והיא כוללת את הסבא והסבתא, האחים שלכם, הדודים ובני הדודים הקרובים אליכם.

בנוסף להם, הרי שישנם גם החברים הטובים ביותר שלכם שרוצים לחבק אתכם ולפרגן לכם מכל הלב. חשוב לזכור כי המתנה בסופו של דבר מבוססת לא רק על מעגל הקירבה, אלא גם על יכולת כלכלית. יחד עם זאת, לרוב החברים הטובים ביותר יעניקו לכם מתנות גבוהות הרבה יותר בהשוואה למתנות האחרות שתקבלו.

המתנות הממוצעות: מכרים קרובים, ידידים מהעבר

כמו כן, ישנן גם המתנות המגיעות אליכם מקבוצת המכרים השניה: מכרים קרובים יותר וגם ידידים מהעבר. לכל אדם יש מכרים טובים שהם אינם החברים הכי טובים, אך בהחלט ידידים טובים. קבוצה זו של אורחים מעניקה לרוב מתנות שהן קצת מעל למתנת המינימום – כ-10% עד 20% יותר. שימו לב כי שיקוף זה לגבי המתנות שאתם עתידים לקבל מטרתו להעניק לכם צפי, אך אין הוא מתחייב לגובה המתנות שתקבלו בפועל.

מתנות המינימום: משכנים ועד קולגות

וכידוע, ישנו סכום מינימום המשתנה מעונת חתונות אחת לאחרת. אותו סכום מינימום למעשה משקף את הרצון של המוזמנים שלכם לקחת חלק באירוע שלכם ולכבד אתכם, אך עם מתנה סמלית המשקפת לרוב את עלות המנה הממוצעת. קבוצה זו של אורחים כוללת את השכנים שלכם שאתם בקשרי ידידות חמים איתם, כמו גם את הקולגות ממקום העבודה שלכם שלרוב סוגרים על סכום אחיד שכל אחד מהם יעניק. בסופו של דבר זיכרו כי הדבר החשוב ביותר הוא שהאורחים יגיעו לשמוח אתכם. המתנות? תוספת נחמדה.