וואטסאפ

טיפים נבחרים לכלה לפני חתונה

מהרגע בו זוגות מתארסים ומשנים את הסטטוס הזוגי שלהם, הם מתחילים לדמיין את אירוע החתונה: עוד הרבה לפני שמדמיינים אולמות אירועים במרכז, את האורחים ואת טקס החופה, מדמיינים דבר אחד עיקרי – אירוע קייצי! עונת הקיץ היא אחד הדברים שיותר מאפיינים את ישראל, ובעיקר את עונת החתונות החמה. גם אם אתם החלטתם להתחתן בעונת הקיץ עם "קיסר ים" וליהנות מהקיץ הרומנטי ביותר שידעתם, חשוב שגם אתם תכירו את האתגרים של אירוע קיץ. בנוסף, הטיפים המובילים לכלות: איך גם אתן תהיו הכלות שתמיד חלמתן להיות אך עם התאמה מלאה לעונת הקיץ?

האתגר הגדול שבחתונות הנערכות בקיץ הישראלי

ראשית, מדוע עונת הקיץ נחשבת כאתגר? מעבר לכך שאתם חתן וכלה, אתם גם מארחים. כמארחים, אתם רוצים להבטיח שהאורחים שלכם יתארחו בסטנדרט הגבוה ביותר. כידוע, הקיץ הישראלי מאופיין בעומסי חום ובלחות שלעתים יכולה לפגוע בחוויה של האורחים שלכם. בכל הקשור לחוויה של האורחים, מנהלי האירועים של אולמות אירועים במרכז ידאגו לכל הפתרונות הנדרשים: החל מפתרונות מיזוג מתקדמים, דרך הצללות בחלקו החיצוני של האולם ועד שילובם של מאווררים.

שמלת קצפת בעונת הקיץ? לא בדיוק מומלצת

האתגרים של עונת הקיץ תקפים גם לכלות וחשוב שגם אתן תדעו להימנע מטעויות נפוצות: גם אם חלמתן מאז ומתמיד על שמלת קצפת גדולה של נסיכות, שמלה שכזו אינה מומלצת כלל באירועי החתונה הנערכים בקיץ. הכלות המתחתנות באירועי הקיץ – גם אלו הנערכים בצהריים וגם אלו הנערכים בערב, מגיעות אל מתחם האירועים עם שמלה בעלת שכבה אחת בלבד, זאת על מנת להבטיח נוחות אידאלית לאורך כל האירוע.

שיער אסוף עדיף על פני שיער פזור

אל אירוע החתונה שלכן מובן כי אתן רוצות להגיע בלוק שטרם נראה. בעוד ישנן המון כלות הבוחרות בתסרוקת ייחודית, ישנן גם הכלות שבוחרות דווקא בשיער פזור. שימו לב: באירועי הקיץ ימליצו לכם מעצבי השיער ללכת על שיער אסוף. לא משנה כמה פתרונות מיזוג יקלו את עומס החום, ככלות חשוב להבטיח שיהיה לכן נוח לאורך כל האירוע שלכן ועל כן ההמלצה הברורה היא לאסוף את השיער. זיכרו כי יש לכן יום ארוך לפניכן ושיער פזור במזג אוויר קייצי אינו כל כך מומלץ.

דגשים למאפרת: איפור לחתונה קייצית

כשאתן בוחרות את המאפרת שתאפר אתכן לאירוע, אתן מתאמות גם סט של איפור ניסיון. המטרה? להתאים לכן את האיפור המתאים לכן ביותר. שימו לב כי לעתים איפור הניסיון מתבצע בעונת החורף כאשר האירוע מתקיים בקיץ. על כן, חשוב להדגיש בפני המאפרת כי אתן מתחתנות בקיץ, כך שהאיפור יהיה רלוונטי לעונה בה אתן מתחתנות – גם מבחינת הגוונים והקו העיצובי וגם על מנת לקחת בחשבון אתגרים כמו לחות ועומס חום ביום האירוע.