וואטסאפ

היכן כדאי לחגוג אירוע מצווה בשנת 2018?

כל עוד אתם חוגגים אירועים המגיעים במחזוריות קבועה של פעם בשנה, כמו חגים לדוגמא, אתם יודעים כי תמיד תהיה לכם הזדמנות נוספת לחגוג אותם. המשמעות? אתם מארגנים אירועים בפחות לחץ ויותר הנאה. מה קורה בעת שאתם עתידים לחגוג ולארח אירוע גדול המגיע פעם בחיים כמו אירוע בר המצווה? אתם מבינים כי יש לכם הזדמנות אחת לרגש, להתרגש ולעשות את זה בגדול. אם החלטתם לוותר על אולם אירועים ואתם תוהים היכן לחגוג את האירוע, לפניכם שלוש אפשרויות מובילות:

נוף מרהיב וגן לאומי: אירוע בקיסריה

אם יש משהו שמאפיין אירוע הרי שהוא היציאה מהשגרה. אם יש דבר שמסמל בעיקר את היציאה מהשגרה הוא חוף הים. אירוע בר מצווה בקיסריה מאפשר לכם ליהנות מנוף הים בחגיגת האירוע שלכם ומהנופים המרהיבים של הגן הלאומי. קיסריה בעלת מורשת עתיקה והיסטוריה עשירה, כך שהיא מסתמנת כעיר שאכן ראוי לחגוג בה אירוע מרגש ונדיר כל כך כמו אירוע המצווה. במקרים בהם אתם מחליטים לחגוג כך, כדאי לשכור את שירותיה של חברת הפקה מקצועית.

אירוע עם זיקה לתרבות היהודית: הכותל

אלו מכם שרוצים להיות עדים למפגש מרגש בין הילד ובין המסורת היהודית, צריכים לבחור בעיר ירושלים. בעוד ישנם ילדים שכבר ביקרו בעיר ירושלים, ישנם ילדים הרואים באירוע המצווה כהזדמנות נפלאה לבקר בה לראשונה. אכן, מדובר על אפשרות נפלאה העומדת לרשותכם היוצרת אווירה מרגשת ויוצאת דופן. אירועים מסוג שכזה מטבע הדברים הינם אינטמיים ומשפחתיים יותר, כך שאתם עושים בר מצווה בכותל, אתם זוכים גם לאירוע קטן בטעם בוטיקי שבמידה רבה ממנף את ההתרגשות.

הכי קרוב שיש: אירוע בחצר הביתית

אלו מכם שלא רוצים להרחיק ומעוניינים לחגוג את יום ההולדת ה-13 כמה שיותר קרוב, יכולים לחגוג בחצר הביתית. היתרון מצד אחד הוא חיסכון בעלויות וחגיגה במגרש הביתי שלכם, אך החיסרון הוא העובדה כי אינכם יוצרים את התחימה הנדרשת שבין שגרה ובין יציאה מהשגרה הנחוצה כל כך באירועים. במקרה בו אכן החלטתם לחגוג במגרש הביתי שלכם, כדאי להסתייע בשירותי הפקה שישתלבו באירוע כמו מעגל מתופפים, חברת קייטרינג ונותני שירות נוספים שיחסכו מכם את הטירחה.