וואטסאפ

חתונה בשישי בצהריים על הים

למה זוגות רבים אוהבים חתונת שישי בצהריים

הדעות חלוקות בנוגע לארגון אירועים בשעות הצהריים של ימי אמצע השבוע. יש את אלה שמעדיפים את האפשרות הזאת על פני אירועים שמוזמנים אליהם בשעות הערב, אך יש את אלה שיעדיפו דווקא לקחת כמה שעות חופש ממקום העבודה ולנצל את העובדה שהם מוזמנים לחתונה או כל אירוע אחר. אל מול האפשרויות האלה יש אפשרות נוספת שיש בה קסם מיוחד והיא חתונת שישי בצהריים. ביום שישי יש אווירה מיוחדת במינה, בעיקר לאורך שעות הצהריים, עת השבת מתחילה אט אט להגיע ואווירה של רוגע ושלווה עוטפת ממש את כל המדינה.

אם כבר כיוון החשיבה הוא שישי בצהריים – זוגות רבים בוחרים באפשרות של חתונה קטנה שישי בצהריים, ומזמינים מספר מצומצם של אורחים, בני משפחה או חברים כדי להפוך את החתונה לאירוע אחר, שונה וייחודי. החתונה הופכת מאירוע רשמי ומעונב למפגש חברתי מהנה שהמטרה בו היא לכייף, ליהנות ולבלות זמן משותף ביחד. יש ציפייה מיוחדת ואחרת כאשר יודעים שהחתונה עומדת להיות שונה ממה שרגילים או מצפים לו וההנאה גם כן תהיה שונה.

מה חשוב בחתונת צהריים?

אם כבר מחליטים לקיים את החתונה בשעות הצהריים של יום שישי הנעים והמיוחד – למה לא לחשוב צעד אחד קדימה ולהציע אפילו חתונה בשישי בצהריים על הים? לאורך השנה אפשר לבחור את העונה או התקופה שבמהלכן יש סבירות גבוהה למזג אוויר טוב ונעים שיתאים מאד לשהייה בחוץ, עם התפאורה המושלמת של הים. במידה ולא מדובר בימי הקיץ החמים – אפשר להספיק ליהנות גם משקיעת השמש כחלק בלתי נפרד מהנוף שנשקף אל האורחים במהלך האירוע.

כאשר מתכננים חתונה בצהרי יום שישי – חשוב לשים לב לתאורה של המקום, לאפשרות של יציאה מתוך המתחם הסגור וגם להשכיל ולבחור את מנות הקייטרינג שמתאימות לשעה זו של היום. במידה וחם בחוץ אפשר וכדאי לחשוב על מנות קרות וקלילות שתאפשרנה גם לקיים שיחה או להיפגש עם חברים ומכרים במהלך האכילה. חשוב שהאורחים יידעו מראש שהחתונה אמורה להתקיים על שפת הים על מנת שיידעו מה ללבוש ואיך להתארגן לקראת האירוע.

הרעיון של לערוך את החתונה שלכם ביום שישי בצהריים מושך אתכם? מחפשים מקום מתאים שבו תוכלו להוציא זאת אל הפועל? גן האירועים קיסר ים הוא המקום הנכון לפנות אליו. לאפשרויות השונות העומדות לרשותכם, לחצו כאן ולפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 052-9097921