וואטסאפ

חתונה קטנה

מה נחשב חתונה קטנה

לעיתים נדמה שחלף זמנם של אירועים המוניים שמוזמנים אליהם מאות אורחים. במידה ומדובר באנשים מן השורה, כאלה שרואים את עצמם כממוצעים ורגילים – ייתכן מאד שהם יעדיפו חתונה קטנה ואינטימית, שאליה יוכלו להזמין את מי שבאמת נחשב לקרוב אליהם ואהוב עליהם, וכך הם לא יצטרכו לחוש שלא בנוח עם אנשים שאין הם כלל יודעים מי הם. שיקול נוסף אשר בגינו יש העדפה חזקה לארגון חתונה מצומצמת הוא נושא התשלום – בתקופה שבה מחיר האירוע מתבסס על מספר האורחים שבו – הרי שחתונה קטנה תעלה באופן משמעותי, פחות כסף.

מכיוון שאור הזרקורים מופנה בשנים האחרונות לתחום של חתונות קטנות ומיוחדות – הרי שחתונה מצומצמת עונה על הגדרה זו ואנשים רבים שעוסקים בהפקת אירועים או שעובדים באולמות וגני אירועים מתאימים את השירותים שהם מציעים לקהל הזוגות ומאפשרים להם להפיק בדיוק את החתונה שהם רוצים ושעליה הם חולמים. אם כבר הולכים עד הסוף עם מה שרוצים ועם מה שחשוב לזוג המתחתן – הרי שכדאי לבדוק איזו אווירה אפשר לבחור לחתונה, איך חתונה קטנה בשרון יכולה להיות ייחודית ומקורית ובאילו דרכים נוספות אפשר לשדרג את האירוע.

מה יתאים לשדרוג חתונה קטנה?

אז אם כבר מחליטים להקפיד על הזמנת אורחים קרובים במסגרת חתונה קטנה, חברים שחשוב שיהיו באירוע ובני משפחה מוכרים ואהובים – אפשר לשנות את ההתייחסות כולה לארגון לחתונה ולתת דגש על מפגש חברתי, לבחור גן אירועים קטן שבו לא מרגישים שהולכים לאיבוד או שנמצאים לבד, כדאי שהעיצוב יהיה חמים, מזמין ונעים ומומלץ גם לשים לב למנות שמזמינים משירות הקייטרינג, מנות שכדאי שתתאמנה לאופיו של האירוע.

אורחים רבים שמוזמנים לחתונות קטנות יודעים כיום להעריך את האינטימיות ואת הייחוד שיש באירועים אלה. הם מרגישים ברי מזל על שלא הוזמנו לאירוע נוסף שנראה ומרגיש בדיוק כמו אלה שקדמו לו והם באים מתוך כוונה כנה ליהנות ולפגוש את מי שלא התראו אתו מזמן. אירוע קטן יכול להימשך שעות רבות, שכן האווירה האינטימית והמצומצמת תעשה את שלה ואי אפשר יהיה לעזוב את המקום בזכות ההנאה הגדולה.

רוצים לערוך חתונה עם מספר מצומצם של אורחים ומחפשים מקום מיוחד באזור השרון לערוך אותה? גן האירועים קיסר ים הוא המקום הנכון לפנות אליו. נופיו המרהיבים של הים והאווירה הייחודית שהוא מציע יכולים לתרום לא מעט לחתונה שלכם ולהפוך אותה לשמחה ומהנה. לאפשרויות השונות העומדות לרשותכם, לחצו כאן ולפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 052-9097921