וואטסאפ

אולם וגן במתחם אחד – מתחתנים ב"קיסר ים"

לאורך הפקת האירוע שלכם יהיה עליכם לעשות לא מעט בחירות. אחת הבחירות המשמעותיות ביותר ללא כל ספק היא הבחירה שלכם היכן להתחתן. כבר למדתם להכיר כי ישנם אולמות אירועים בשרון, לצד גני אירועים בשרון. בעוד האולמות מאופיינים בחלל סגור, הגנים מאופיינים בחלל פתוח שלרוב מארח את אירועי הקיץ.

אצלנו ב"קיסר ים", אתם לא צריכים להתפשר על חווית האירוח שלכם ולהחליט איזה פורמט אירח תרצו, שכן אנחנו מציעים לכם חוויה המבוססת גם על חלל חיצוני וגם על חלל פנימי. אם אפשר ליהנו מכל העולמות, למה שפשוט לא תיהנו? חתונה בקיסריה עם "קיסר ים" – ככה עושים את זה!

חוויה אידיאלית לכם ולאורחים שלכם:

אז ראשית, חתונה בשרון עם "קיסר ים" היא חתונה שבה אתם הופכים כבר מראש להיות מארחים נפלאים לאורחים שלכם. איך זה קורה? בעוד ישנם מתחמים שונים המציעים פורמט אחד לאירוח, אצלנו תוכלו לארח את האורחים שלכם בשני מתחמים שונים, כאשר כל אחד מהם בעל אווירה אחרת, טון עיצובי אחר ומשמש לתכלית אחרת. באירוע שלכם אתם רוצים לשלב כמה שיותר אלמנטים, ועם אולם אירועים בקיסריה כמו "קיסר ים", אתם זוכים לאלמנטים השזורים בנו כבר מראש מבלי להשקיע עלות נוספת.

חלוקה נכונה של האירוע:

מדוע מוענקת תשומת לב כל כך גדולה לסוגיית המתחמים השונים? נסו לחשוב על עצמכם כאורחים: האם היייתם רוצים להיות אורחים באירוע שכולו נערך בחלל אחד, או שתהיה חלוקה לשני מתחמים שונים? אירוח בשני מתחמים מאפשר תחימה נכונה לכל חלק וחלק באירוע. גן אירועים בשרון כמו הגן שלנו יעניק לכם את האפשרות ליהנות משני המתחמים באירוע אחד. לרוב, נמליץ על שלב קבלת הפנים שלכם בחלל החיצוני תחת כיפת השמיים, בעוד את המשך האירוע בדמות רחבת הריקודים והארוחה המרכזית, בתוך החלל הפנימי.

נהנים מאירועי אהבה בכל ימות השנה!

האם יש לנו יתרון מאחר ויש לנו שני מתחמים שונים לאירוח? בהחלט! האפשרות שלנו לארח אתכם בשני מתחמים שונים מאפשרת לנו לחגוג איתכם בכל יום ובכל עונה בשנה שרק תרצו. המשאלה שלכם היא חתונה קטנה עם גן אירועים בקיסריה? דרכנו המשאלה שלכם הופכת למציאות! באירועי הקיץ נציע לכם פתרונות אירוח בדמות שילוב שני המתחמים, אך אלו מכם שרוצים להתחתן בחורף – יוכלו לעשות זאת ללא כל בעיה. הודות לאירוח הנפלא הזמין בחלל הפנימי של "קיסר ים", ישנה אפשרות לחגוג את אירועי החורף תוך שמירה על כל האיכויות של האירועים הנחגגים בימים האחרים בשנה.

היכן חוגגים? הבחירה תמיד שלכם:

העובדה כי יש לנו שני מתחמים לא אומרת שאתם מחוייבים לחגוג בשניהם. המילה האחרונה תמיד תהיה שלכם, תוך שאנחנו יכולים להמליץ לכם על סמך הניסיון שלנו מה היא דרך האירוח הטובה ביותר. אנחנו קשובים לכם תמיד ומגיעים עם ראש פתוח לכל בקשה ורעיון שלכם. לנוחיותכם, אפשרות לחגוג בשני המתחמים או לבחור אזור אירוח אחד ולערוך את האירוע בו. כמובן שעל מנת להציע לכם את הפתרונות הטובים ביותר, נתחשב במגבלות מזג האוויר על מנת להעניק לכם חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת – גם לכם וגם לקהל האורחים הנרגש שלכם!

ליווי אישי המבוסס על רזומה עשיר:

על סמך מה אנחנו ממליצים לכם? על סמך ניסיון עשיר שצברנו ב"קיסר ים" - אולם אירועים בשרון. במתחם שלנו נחגגו מאות אירועים שהוכתרו כהצלחה, ואם לא די בכך – צוות ההפקה שלנו הינו צוות מוביל שמוכיח פעם אחר פעם כי הוא צוות מנצח. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך בהפקת האירוע שלכם על מנת להפוך גם אתכם לזוג מאושר שהתחתן איתנו. צוות ההפקה והבעלים של "קיסר ים" הינם מהמובילים בתחום האירועים בישראל, וברשותם גם מתחמי האירועים אקו, נאות קדומים, EAST TLV  ועוד.

בפנים או בחוץ – הנוף המרהיב תמיד איתכם:

אם יש משהו שמאפיין את המתחם שלנו יותר מכל הוא הנוכחות של הנוף העשיר הנשקף מכל מקום! באירוח בחלל החיצוני, יהנו האורחים שלכם ממראות מרגשים של הים, העתיקות והמרחבים של הגן הלאומי קיסריה. האם החגיגה במתחם הפנימי מגבילה אתכם בצורה כלשהי? כלל לא! גם בחגיגה במתחם הפנימי תוכלו לפתוח את לבכם ולהרחיב את נשמכתם עם מבט אל עבר הים שנוכח בכל אירוע שלכם כאורח קבע. יש לכם הזדמנות לחגוג את האירוע שלכם רק פעם אחת בחיים. המשמעות? הולכים הכי רחוק עם החלומות שלכם וחוגגים על הצד הטוב ביותר – חוגגים עם "קיסר ים"!