וואטסאפ

חוויה קולינארית ב"קיסר ים" – מטבח השף

"קיסר ים" - גן אירועים בשרון מזמין אתכם לחגוג את אירוע החתונה שלכם כפי שתמיד חלמתם! חגיגה של חתונה קטנה איתנו מבטיחה לכם חוויה גדולה ויוצאת דופן, שלא תפסיק להעניק לכם מחמאות מהאורחים שלכם. אם כבר יצא לכם לבדוק גני אירועים בשרון, לבטח גיליתם כי האוכל באירוע שלכם יוגש לאורחים על ידי קייטרינג. אצלנו ב"קיסר ים" אנחנו גאים במטבח שף איכותי וססגוני, שיבטיח לכם ולאורחים שלכם חגיגה קולינארית יוצאת דופן!

למה האוכל כל כך חשוב באירוע שלכם?

אחת השאלות שחשוב לענות עליהן היא למה האוכל באירוע כל כך חשוב. האירוע שלכם עם "קיסר ים" - אולם אירועים בשרון, הוא אירוע שמורכב ממספר אלמנטים שחוברים ביחד לשלם אחד – החתונה שלכם. אם יש מוטיב שחוזר על עצמו בכל חלק וחלק באירוע הוא האוכל. בשלב קבלת הפנים יהנו האורחים שלכם ממניפת מנות ראשונות, בהמשך יגיע שלב הארוחה העיקרית, ואם לא די בכך – האירוע יחתם עם קינוחים עשירים שיעניקו טון מתוק לסיום האירוע. חתונה בקיסריה איתנו משמעותה לא רק נופים מרהיבים, אלא טעמים משובחים שיוגשו לכם ולאורחים שלכם בכל חלק וחלק באירוע שלכם.

מטבח שף אל מול חברת קייטרינג:

חתונה בשרון שתחגגו איתנו היא חתונה שתהיה לא פחות מבשורה קולינארית! בעוד אולמות אירועים בשרון מבבסים את הטון הקולינארי באירוע על בסיס חברת קייטרינג טובה ככל שתהיה, אצלנו המטבח הינו מטבח שף. שף דודו שרטר אחראי לכל המטעמים שיוגשו לאורחים שלכם, כך שהאיכות של כל המנות המוגשות לאורחים שלכם נשמרת לאורך כל האירוע. אנחנו מקפידים על טריות ועל מנות שכל אחת מהן הוכנה ותובלה במלוא תשומת הלב, כך שהתוצרים המגיעים אל האורחים שלכם בסופו של דבר הם לא פחות ממושלמים.

חומרי גלם איכותיים:

אנחנו מאמינים כי על מנת להפיק תוצרים מושלמים, עלינו לעבוד עם חומרים מושלמים. שף דודו שרטר וכל צוות הסו-שפים, עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים והטובים ביותר בשוק. אין קיצורי דרך ואנחנו גם לא מחפשים אותם, אלא מפיקים את כל המנות המוגשות לאורחים באהבה רבה, תשוקה, יצירתיות ויד מקצועית. כשבחרתם גן אירועים בקיסריה, בחרתם ב"קיסר ים" שיעניק טעם פשוט אחר לאירוע שלכם.

טכניקות בישול מתקדמות:

אם פעם היה ניתן להסתפק במנות סטנדרטיות, הרי שכיום סף הריגוש עלה ואתם והאורחים שלכם רוצים לקבל יותר. ואנחנו? אנחנו רוצים להעניק יותר! שף דודו שרטר וכל הצוות המקצועי העוסק בפאן הקולינארי בגן שלנו, לא מפסיק לחדש, להתחדש ולרגש אתכם – האורחים היקרים שלנו! אנחנו מקפידים לעמוד בקצב הטרנדים השלטים בעולם, וכך להעניק לכם חוויה ייחודית שלא תהיה דומה לשום אירוח אחר שהיה לכם עם אולמות אירועים בקיסריה או בכלל.

צוות מיומן ומנוסה:

כדי שאתם תקבלו את הטוב ביותר, דאגנו שאל מטבח השף שלנו יחברו אנשי מקצוע אמיתיים, שמעניקים תשומת לב מירבית לחיתוך, לערבוב, לפס הקר ולפס החם. אנחנו מאמינים שחוויה יכולה לקום וליפול על המטעמים המוגשים באירוע, ועל כן קבענו סטנדרט שאולי קשה לעמוד בו, אך האתגר שלנו לעמוד בו מוכתר כהצלחה בסיומו של כל אירוע שנחגג איתנו ב"קיסר ים" - אולם אירועים בקיסריה. שף דודו שרטר בעל רזומה עשיר מאד, ואת כל הידע והניסיון שלו הוא יוצק לכל מנה ומנה המוגשת באירוע שלכם. אירוע של פעם בחיים עם חוויה של פעם בחיים!

מרקמים, טעמים וצבע:

אז לאיזו חוויה אתם יכולים לצפות? חוויה המבוססת על חגיגה! המנות משלבות מרקמים שונים, טעמים ייחודים שתכליתם לרגש וצבעים שהם לא פחות מחגיגה מרהיבה לעיניים. אם ישנה חוויה שלא ניתן להעביר במילים אלא רק לחוות אותה, הרי שהיא החוויה הקולינארית שמחכה לכם איתנו.

טועמים, מחליטים, בונים:

אז אם זו חוויה שמבוססת על טעימה, למה שלא תבואו לטעום? חלק מהותי מהפקת האירוע שלכם איתנו הוא להגיע ולטעום את כל המטעמים שעומדים להיות מוגשים באירוע שלכם. ערב הטעימות שאנחנו עורכים לכם הוא ערב המוגש כולו לכם ובשבילכם, והמטרה שלו היא לבנות את תפריט האירוע שלכם. מאחר ואנחנו מאמינים כי האוכל הינו מוטיב שלט באירוע, חשוב לנו לעשות ביחד איתכם בחירה מקצועית ומוצלחת.

אתם תטעמו את כל המנות, תסמנו את אלו החביבות עליכם ביותר, ולבסוף יורכב תפריט האירוע שלכם! הצוות הקולינארי שלנו עומד לרשותכם בכל שלב ושלב – גם בערב הטעימות וגם אחריו, כך שתוכלו להתייעץ על שילובים, הרכבים מוצלחים ואף מתן פתרונות לקהל צמחוני והקהל הטבעוני במידת הצורך. בתיאבון!